Fandom

Zuulan Sentar

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Zuulan.JPG
Zuulan Sentar
Életrajzi információk
Elhunyt

YE 3956 (Valószínűleg)

Fizikai jellemzők
Faj

gran

Nem

Hím

Hajszín

Nincs

Szemszín

Fekete

Korszak(ok)

A Régi Köztársaság kora

Zuulan Sentar egy gran intergalaktikus rabszolgakereskedő volt a jedi polgárháború idején.

Életrajz

Bár Zuulan egy egyszerű bűnöző volt, magas ambíciói voltak, nem félt attól sem, hogy üzletét a Köztársaság leginkább őrzött szektoraira is kiterjessze. Mindig elővigyázatos volt, ritkán volt távol a siklójától, minden esetre, ha menekülnie kellett. Vevői között a Dantooine gazdag telepesei voltak, köztük Ahlan Matale. Nem tisztázott, hogy vajon Zuulan csak rabszolgákat adott a telepeseknek, vagy különleges termékeket, esetleg Matale tényleg a vevője volt. Mindenesetre, mindez a Jedi Enklávé orra előtt zajlott.

Zuulan titokban tevékenykedett, egészen addig, amíg megkísérelte egy coruscanti szenátor lányát elrabolni. A lány megmenekült, és Zuulan üres kézzel távozott, de nagyzási hóbortja felkeltette egy fejvadászok titkos társaságának, a GenoHaradannak az érdeklődését, akiknek érdekükben állt a Köztársaság fenntartása. A GenoHaradan attól tartott, hogy Zuulan egy másik magas rangú elrablást fog elkövetni, ezúttal sikerrel, ami során foglyáért értékes politikai titkokat kér váltságdíjnak. Zuulan ezután eladhatja a titkait a Köztársaság ellenségeinek, megfordítva a háború menetét.

Valószínűleg a dantooinei sith támadás során veszítette az életét.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki