FANDOM

LEGENDS 30px-Era-old

      HanCsubi javít „Energiaszabályozót... most! Ez nem az. Hozd a hidrokulcsokat!”
495px-Zaynemugshot2-KotORC
Zayne Carrick
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Phaeda

Született

YE 3982

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Férfi

Hajszín

Barna

Szemszín

Barna

Korszak(ok)
Hovatartozás
Mester(ek)

Lucien Draay

"Zayne Carrick vagy, ugye? A mestered küldött, hogy megkeresselek. Azt mondta, menjek csak a roncsok után."

Alek Squinquargesimus

Zayne Carrick egy férfi ember Jedi Padawan volt a Mandaloriai háború alatt. Mivel egy bankár és egy kertész fia volt, ezért nehézkesen fogadták be a Jedi Rendbe, főleg mivel az Erő nem volt olyan erős benne, mint másokban. Gyermekkorát a Dantooine-i Jedi Enklávéban töltötte. Később Lucien Draay padawanjának jelölték ki, aki mind Zayne, mind a Dantooinei Tanács tudta nélkül egy titkos jedi szervezet tagja volt, ami célul tűzte ki, hogy minden eszközt felhasznál, hogy megakadályozza a Sithek visszatértét.

A Taris bolygón Draay és négy másik Jedi Mester felügyelete alatt edző Zayne nem sokat remélt: nem bízott képességeiben, szörnyen szerepelt egy lehetséges jövőbeni Jedihez képest, és nem tekintették többnek a mulatság forrásánál. Bár nem is álmodott róla, hogy valaha lovag lesz, megjelent a lovaggá avatási szertartáson - de későn befutva döbbenten találta négy társát holtan - saját mestereik végeztek velük.

Zayne később kiderítette, hogy a Mesterek láttak egy víziót, ami alapján az egyik padawanjukat azonosították, mint fenyegetés a Jedi Rendre és a Galaktikus Köztársaságra. Mint az egyetlen még élő padawan, a Jedi Szövetség még mindig ellenségként tekintett rá, így Zayne szövetkezett Marn Hierogryph-fal, egy tarisi orvgazdával, akire mindaddig törvényszolgaként vadászott, és két arkaniaival, Camperrel és Jaraellel a küldetésben, hogy megtorolja meggyilkolt barátait és kényszerítse a Mestereket, hogy bevallják a bűnöket és így mossák tisztára a nevét. Útja során, alig tudva róla, belekerült a Mandalori háború közepébe, egyaránt üldözve a a Köztársaság és a mandaloriaiak által.

Mindazonáltal, miután találkozott a Szövetség egy ügynökével, Celeste Morneval, Zayne válaszlépéseket tett a Szövetséggel szemben, és áthelyezte a harc helyszínét Coruscantra. Zayne tisztázta nevét miután a öt mester egyike, Xamar, és Haazen tettei megmutatták, hogy Krynda Draay, a Szövetség vezetője felkelést szított a Renden belül. Haazent végül Zayne és Lucien együtt állította meg, noha Draay végül elhitette, hogy Haazennel együtt elpusztult. A történtek után a Nagytanács felajánlotta Zaynenek a Jedi lovag címet, de ő visszautasította, hogy magányos Jediként megkezdje szövetségét Gryph-fel - hogy olyan embereket kutassanak fel, akik kiestek a Jedi Rend látóköréből.

Lásd még

Carrick család

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki