Fandom

Yeb Yeb Adem'thorn

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap2 Share
Yeb yeb.jpg
Yeb Yeb Adem'thorn
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Makem Te

Fizikai jellemzők
Faj

Swokes swokes

Nem

Hímnemű

Szemszín

Fekete

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Yeb Yeb Adem'thorn egy swokes swokes szenátor volt volt, aki a Makem Tet képviselte a Galaktikus Szenátusban a nabooi invázió idején. Szülőbolygójáról egy luxus lakóhelyre költözött a Coruscanton, ami alátámasztotta, hogy Adem'thorn korrupt volt. A swokes swokesek ellenezték a kereskelmi utvonalak megadóztatását, de a javaslatot ennek ellenére elfogadta a Galaktikus Szenátus. Később, amikor Amidala királynő Finis Valorum főkancellár ellen bizalmatlansági indítványt nyújtott be, Adem'thorn támogatta az ötletet, ami Valorum karrierjének a végét jelentette.

Életrajz

YE 32 körül a Makem Te szenátora volt a Galaktikus Szenátusban. Coruscantra költözését, ahol egy pompás luxusingatlanban lelt otthonra, néhányan Adem'thorn korruptságának egyértelmű jeleként látták. Ellenezte a BR-1371-es szenátusi javaslatot, amit a kereskedelmi útvonalak megadóztatására indítványoztak. A javaslat végül átment, mire a Kereskedelmi Szövetség válaszul blokád alá vette a Naboo békés világát.

Adem'thorn két másik swokes swokes vette körül, amikor Finis Valorum rendkívüli szenátusi gyűlést hívott össze, hogy a Naboo blokádjáról tárgyaljanak. A Naboot képviselő szenátor, Palpatine itt bemutatta a bolygó uralkodóját, Amidala királynőt, aki számon kérte, hogy a Kereskedelmi Szövetség megszállta a Naboot. A Szövetség képviselője, Lott Dod a vád bizonyítását kérte, és javasolta, hogy állítsanak fel egy bizottságot, amit a Naboora küldenek, hogy kiderítsék a helyzetet. A malastare-i Aks Moe egyetértett Doddal.

Miután tárgyalt alelnökével, Mas Ameddaval, Valorum megkérdezte Amidalát, hogy beleegyezik e egy bizottság felállításába, de a királynő egyáltalán nem volt megelégedve. Válaszul bizalmatlansági indítványt terjesztett be Valorum ellen. Nemsokára az azonnali szavazás kórusa töltötte be a termet, és Adem'thorn két kísérőjével együtt csatlakozott. Támogatta a bizalmatlansági indítványt, ami Valorum karrierjének végét és Palpatine főkancellár uralmának elejét jelentette.

Személyiség és jellemvonások

Yeb Yeb Adem'thorn lefitzethetőségét jól bizonyította, hogy bár eleinte ellenezte a kereskedelmi utak egadóztatását, később mégis kiállt a Valorum kancellárt megbuktató bizalmatlansági indítvány mellett. Kezévével a szavazás követelésekor heves mozdulatokat tett. Drága rezidenciájába való költözésével pedig nem kevesek ellenszenvét vívta ki magának.

A színfalak mögött

Első megjelenésekor a Baljós árnyakban még névtelenül volt feltüntetve. Egy gyűjthető kártyasorozat egy lapján tüntették fel először a nevét.

Megjelenések

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki