Fandom

Yarael Poof

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gen0177.jpg
Yareal Poof
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Quermia

Elhunyt

27 YE Coruscant

Fizikai jellemzők
Faj

Quermian

Nem

férfi

Magasság

2.64 méter

Hajszín

nincs

Szemszín

piros

Korszak(ok)

A Birodalom Felemelkedése

Hovatartozás
Mester(ek)
Tanítvány(ok)

Yarael Poof egy quermian Jedi mester volt. A Jedi Nagytanács egyik megbecsült tagjaként szolgálta a Galaktikus Köztársaságot. A padawanja Roron Corobb volt. Fénykard helyett szívesebben használt elmetrükköt vagy telekinézist.

Életrajz

Poof a gondolati trükkök mestere volt és azzal vezette félre ellenfeleit,hogy hamis képeket és gondolatokat ültetett az elméjükbe. Kapcsolatát az Erővel sokan csodálták ezért is kérték föl,hogy legyen a Jedi Nagytanács tagja. A csata meditációs képességével félelmet költöztetett a az ellenség legbátrabb harcosainak szívébe is. A quermian fajhoz tartozott ami rokona a Troikenen élő xexto fajnak. Hosszú nyaka és lábai miatt az egyik legmagasabb Jedi volt a Jedi Rendben. Négy rendkívül ügyes karja volt amik közül kettőt a köpenye alá rejtett. Itt helyezkedtek el az érzékeny szaglószervi mirigyei. Két agya volt:az egyik a koponyájában,a másik a mellkasában helyezkedett el.Jelen volt amikor Qui-Gon Jinn a Tanács elé vitte a fiatal Anakin Skywalkert. Neki csak egy padawanja volt a ithori Roron Corobb. Poof az oldalán Yodával,Depa Billabával,Oppo Rancisisel,Yaddleval és Even Piellel harcolt a yinchorrik ellen a Jedi Templomban. Sárga fénykardja irgalmat nem ismerve csapott szét a behatolók között. YE 27-ben Mace Windu egy rendkívüli tanácskozást hívott össze,ugyanis egy annoo-dat tábornok Ashaar Khorda támadást szervezett a Köztársaság kulcsfontosságú bolygói így a Coruscant a Korrélia és az Alderaan ellen. A Tanács tudomására jutott,hogy Khorda a Seylotton egy olyan fegyvert talált ami egy egész bolygót képes elpusztítani. Minden Tanácstagot elküldtek egy bolygóra,hogy vigyázza azt. Oppo Rancisis az Alderaanra Eeth Koth a Korréliára ment. Mace Windu a Coruscant védelmét vállalta de Poof szeretett volna ottmaradni mert szerinte Khorda serege zavart fog okozni az Erőben és ezt ő innen könnyeben megérzi. A tanács egyetértett. Nem kellett sokáig várnia és zavar támadt az Erőben ami Coruscant alsó szintjein keletkezett. A Jedi mester elindult,hogy utánanézzen,nemsokára találkozott egy fiúval akit orgyilkosok kergettek, de ő sikeresen elüldözte őket ezzel megmentve a fiú életét. Nemsokára Coruscant egyik központi energiaellátó telepénél megtalálta Khordát és az embereit. Megadásra szólította fel őket. Ekkor megjelent két fejvadász akik szintén ezt követelték. Khorda emberei azonban tüzet nyitottak és erőszakra kényszerítették a Jedit. Poof és a két fejvadász Jango Fett és Zam Wesell legyőzték a terroristákat és épp hatástalanítani készültek a fegyvert amikor Khorda leszúrta Poofot, Jango azonnal lelőtte a támadót. Poof túlélhette volna a támadást de utolsó erejét is a közelgő katasztrófa elhárítására használta. Bár ő meghalt,de megmentette több milliárd élőlény életét. A gyászszertartáson a Tanácstagok,Obi-Wan Kenobi,Anakin Skywalker és másik három quermian Jedi is részt vett. Utódja a Tanácsban Coleman Trebor lett.

Képességek

Yarael Poof az illúziókeltés mestere volt. Ellenfelei elméjébe rémképeket vetített,ezáltal félemlítve meg őket. Mivel nem volt gerincoszlopa olyan mozdulatokat is képes volt végrehajtani amiket más élőlény nem.

A színfalak mögött

Poof eredetileg benne lett volna a Csillagok háborúja II: A klónok támadása című filmben is de George Lucas szerint túl költséges lett volna a karakter elkészítése számítógépes technikával. Így viszont nem keverték össze az emberek a kaminóiakkal.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki