Fandom

Xerius Ugg

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Ugg.jpg
Xerius Ugg
Életrajzi információk
Elhunyt

YE 22, Kiros

Fizikai jellemzők
Faj

Besalisk

Nem

Hím

Hajszín

Fekete

Szemszín

Narancs

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Független Rendszerek Konföderációja

Xerius Ugg egy hím besalisk Független Rendszerek Konföderációja parancsnok volt.

Xerius Ugg vezette a droid seregeket a Kiroson és egy csapdát állított fel a köztársasági különítménynek, ami a bolygót érkezett felszabadítani. Bár az erőit megtizedelték, követelte, hogy lássa a jedi tábornok Obi-Wan Kenobit, hogy követelje csapatai megadását, mivel hőbombákat szerelt fel a fővárosban. Obi-Wan megpróbált diplomatikusnak lenni, mivel nem adhatta meg magát, míg meg nem győződött a togrutak biztonságáról. De Ugg türelmetlen volt, és a tárgyalások agresszív kézitusával folytatódtak. De miközben Kenobival volt elfoglalva, Anakin Skywalker és Ahsoka Tano hatástalanította a bombákat. Végül egy droid érkezett, és elmondta, hogy mit is hajtanak végre a jedik. Őrjöngve próbálta elindítani a detonátort, de csak egy bomba robbant fel a menekülőhajója mellett. Kenobi kihasználta a keletkezett bizonytalanságot, és ledobta a parancsnoki központ tetejéről. Lent Kenobi még egyszer újra megkérdezte, hogy merre vannak a togrutak, de Ugg nem válaszolt mielőtt meghalt volna.

A színfalak mögött

Ugg első neve a Xerius egészen addig nem derült ki, míg el nem mondták a köztársaság rabszolgái második számában.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki