FANDOM

"Wrench"
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Kamino

Fizikai jellemzők
Faj

Ember (klón)

Nem

Férfi

Magasság

1.83 méter

Hajszín

Fekete

Szemszín

Barna

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Wrench egy klón felderítő gyalogos volt, egyike azoknak, akik a Pengalan IV-en rekedtek LAAT/i járművük megsemmisítését követően. Ez a Köztársaság teljes visszavonulásakor történt.

Bajtársaival és egy Joram Kithe nevű könyvelővel egymásra utalva igyekeztek megtalálni a módját, hogyan hagyhatnák el a sivatagos felszínű bolygót. Kithe felfedte kilétét, miszerint a Köztársasági Hírszerzés ügynöke, de felügyelet alá helyezték.

Kithe zavarba ejtőnek találta a klónok egyformaságát, próbált egyéniségeket felfedezni köztük. Éppen ezért különböző becenevekkel látta el őket. Wrench ("csavarkulcs") kiemelkedő technikusi képességei miatt kapta tőle ezt a nevet.

Miután eljutottak a legközelebbi településhez, Tur Lorkinhoz, Tooth és Kithe kiderítette, hogy a hely valójában a gyémánt-bór rakéták gyártásával foglalkozik, és nem az előre kitervelt csapda helyszíne.

Hogy megsemmisítsék a gyárat, Tooth meggyőzte Kithe-ot, hogy segíthessenek a küldetése végrehajtásában. Kithe engedett. A klónok Kithe-tal szabotálták a gyárat, míg Tooth elkötött egy Koréliai hajót, hogy harcképtelenné tehesse vele a Kereskedelmi Szövetség vadászgépeit az űrkikötőben, és a többiek is elmenekülhessenek a bolygóról. Wrench rakétákat használt, hogy elpusztítsa a gyárat. Túlélte a harcokat, és a többi túlélővel folytatták a szolgálatukat a Hadseregben.

Megjelenések

  • "The Clone Wars: The Pengalan Tradeoff"—Star Wars Insider 65 (Első megjelenés)
  • "League of Spies"—Star Wars Insider 73 (Csak indirekt említés)

Források

  • Star Wars: Edge of the Empire Core Rulebook
Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki