Fandom

Watto ócskásboltja

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sablon:Műhely-elllenőrzés

250px-WattosShop.jpg
Watto Ócskásboltja
Általános információk
Hely

Mos Espa, Tatooine

Fizikai adatok
Használat
Éra
Kapcsolat(ok)
„Úgy hiszem, nem találsz jobb ajánlatot máshol.”
Watto[forrás]

Watto ócskásboltja egy ócska kereskedés volt, mely a Watto nevű ócskás tulajdonában volt, Mos Espa városában a Tatooineon. Anakin Skywalker kisfiúként itt dolgozott, csakúgy mint az édesanyja Shmi és rodian barátja W. Wald. Anakin és Wald szerelőként dolgoztak a boltban, míg Shmi csak egyszerű munkásként. Gyakori mondatként hangzott el, hogy "Mit akarsz?", vagy hutt nyelven "Hi chuba da nago?". A legjobb vevők a Jawak voltak, akik mindig kerestek valami újrahasznosítható szemetet.

Jól felszerelt volt, annak ellenére, hogy a város legkisebb üzletei közé tartozott. Watto rendszerint a Jawakkal kötött üzletet és kizárólag tatooine-i pénzt volt hajlandó elfogadni. A bolt tetejére egy harang alakú csúcsot építtetett Watto, hogy hasonlítson a szülőhazájában lévő fészkekre.

YE 32-ben Qui-Gon Jinn kereste fel a boltot, egy T-14 hyperhajtómű generátort keresve, hogy kicserélhesse azt a Nubiai űrsiklóban.

Visszavonulása után Watto Waldnak adta a bolt tulajdonjogát, aki átnevezte Wald alkatrészeire.

Struktúra

Az egyszerű gondolkodású Toydarianokhoz képest, mint amilyen Watto is volt, a bolt felépítése meglehetősen összetett volt. Sok kis egyéb üzlettel és piaci bódéval fertőzte meg Mos Espát, mely részben beleszámított a kapzsi boltos sikerébe.

A fő része maga az épület volt, ahol a legtöbb Watto droid technológiája és kisebb gépei voltak találhatók. Watto különféle gyógynövényeket használt, hogy a boltban terjengő szag a szülőföldjére hasonlítson.

A színfalak mögött

Az 1968-os 2001: A Space Odyssey című filmből való EVA Pod látható Watto ócskásboltjának a hátterében.

Robby a Robot számos sci-fi filmben volt már látható és volt egy szerepe a Lost in Space című sorozatban is, ahol jó robotként harcol a Robinson család oldalán, ő szintén látható Watto üzletében.

Megjelenések

Nem kánon megjelenések

Források

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki