Fandom

Vigo

2 743pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A vigok a Fekete Nap nevű bűnszervezet hadnagyai voltak, egyenesen a szervezet fejének jelentettek. A kilenc vigo közül mindegyik a galaxis egy-egy területéért volt felelős. Miután a szervezet vezetője meghalt, a kilenc vigo közül választottak utódot. A szó jelentése régi tionese nyelven unokaöccs, ami azt jelképezte, hogy a szervezet vezetői egy családot alkotnak és ez erősebbé teszi őket a kívülállóknál.

YE 33-ban az ismert vigok:

Bár mind a kilenc vigot lemészárolta Darth Maul, a szervezet nem sokkal később újraéledt. YE 32-ben Darth Maul a hutt Yanth nevű vigoval számolt le. YE 27-ben Jango Fett elfogadta és végrehajtotta Dreddon, a hutt utasítását, hogy ölje meg az Antonin nevű vigot. YE 24-ből, egy Cash Garrulan nevű twi'lek, nem sokkal a Klón Háborúk előttről a Shiltu nevű hutt, YE 19-ből egy Xist nevű falleen vigo ismert. A Klón Háborúk alatt Ziro, a hutt szintén vigo volt. A későbbiekben nem sok mindent lehetett tudni róluk, egészen a Galaktikus Birodalom utolsó éveiig. YE 0-ban egy volt mandalori, Hityamun Kris volt az egyik vigo.

YU 3,5-ben ismert vigok:

YU 3,5-ben , Xizor herceg arra utasította Gurit, hogy ölje meg Greent, aki elárulta Xizort annak ellenére, hogy magas rangban állt a Fekete Napon belül.

YU 137-ben ismert vigok:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki