Fandom

Victory II-osztályú csillagromboló

2 735pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Victory II-osztályú csillagrombolót a Victory I-osztályú Csillagrombolóból fejlesztették ki, kijavítva a hibáit. Sokan ezt a típust tartják a Birodalmi-osztályú Csillagromboló legközelebbi elődjének.

Karakterisztika

Bár kinézetre hasonlít a Victory I-osztályú Csillagrombolóhoz, ezt a hajót mélyűri csatákra tervezték. A Victory II-be már jóval erősebb hajtóművet tettek mint elődjébe, így képes volt gyors hajók követésére is, ugyanakkor nem tudta megtartani a légköri manőverezőképességét ennek eredménye, hogy képtelen volt belépni a légtérbe. Gyorsabb sebesség és légköri mozgásképtelenségén kívül szembetűnő változtatás, hogy turbolézerágyúit összevonták duplacsövüvé, így több ágyút voltak képesek szállítani. A hídon lévő turbolézer lövegtorony nem sokat változott a korábbihoz képest. Felszerelését bővítette még 3db nehézprotontorpedóvető-cső elhelyezése, ami szintén növelte a tűzerejét.

Történelem

Ple.jpg

Egy Victory II-osztályú Csillagromboló

A Victory II-osztályú Csillagrombolót a Klón Háborúk után nem sokkal tervezték és építették.

Legnagyobb feladata az ellenséges hajók ostromzár alá vevése, illetve űrbeli őrjáratok teljesítése. Rendszerint párban küldték a feltételezett Lázadó szektorok ellen, hogy ott békét teremtsen. A hajót sokáig használlták a Birodalom maradványai, de még az Új Köztársaság is rendszerbe állította őket.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki