Fandom

Vörös Navik

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

NavikTheRed-AHF.png
Vörös Navik
Életrajz
Szülőbolygó

Rodia

Megjelenés
Faj

Rodian

Nem

Hím

Hajszín

Nincs

Szemszín

Fekete

Időrend és hovatartozás
Korszak(ok)
Hovatartozás

Vörös Navik egy rodian hadúr volt és a Rodia Nagy Védelmezője. Becenevét az arcán lévő vörös anyajegyéről kapta. Keresztneve, a Navik rodese-ül sötétet jelentett, amely mintha előrevetítette volna sorsát.

Életrajz

Palpatine uralma során Navik törzse, a Chattza a Rodia hagyományos háborús játékait használta, hogy más törzsekre támadjon rá. Megtámadták a Tetsu Klánt kiírtva annak több tagját, így Idősebb Greedot és a megmenekülteket, így Greedo fiát és nevének örökösét, arra kényszerítette, hogy egyéb világokra meneküljenek, mint a Nar Shaddaa. Ezzel nem megelégedve több túlélőt követett és ölt meg. Amikor Navik a Rodia Nagy Védelmezője lett a fővárost Equator Cityből Iskaayumaba tette, a Chattza településre. Kapcsolatokat épített ki Xizor herceggel és a Fekete Nappal. Nagy Védelmezőként a Chattza Klán riválisa, az An'yettu Klánt nem engedte elhagyni szigetüket. Poziciójában maradt végig a galaktikus polgárháború idején.

Az endori csata után a Rodia csatlakozott a Szabad Bolygók Szövetségéhez, bár Navik úgy döntött, hogy eleinte nem lép be az Új Köztársaságba (valószínűleg a háborús bűnei miatt). Később Rodia csatlakozott, és Navik kinevezte magát a Savareen szekor szenátorává az Új Köztársaság Szenátusában. Később csatlakozott Borsk Fey'lya Tanácsadó Testületébe és a Bothawui védelmére szavazott a Koréliával szenben a Rodia közelsége miatt a Bothawuihoz. Egy találkozó során a yuuzhan vong háború idején dühös volt a Középső Peremen lévő Kalarba, Druckenwell és Falleen elvesztése miatt, megjegyezve, hogy az Új Köztársaság a Magvilágokat és Borsk Fey'lya államfő hazáját, a Bothawuit részesíti előnyben. Ugyanakkor Navik tanácsos kinyilvánította Luke Skywalker jedi mesternek, hogy a Tatooine, amely a potenciális megszállás előtt állt, nem érdekli.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki