Wikia

Tund

2 630pages on
this wiki
Vitalap0

A Tund egy bolygó volt a Tund rendszerben a Centralitásban a galaxis Külső Peremén. Korábban egy gyönyörű, élettel teli világ volt esőerdőkkel és prérikkel.

Történelem

Adas halálát és a Végtelen Birodalomtól való függetlenedését követően a Tund volt a főhadiszállása egy csoport sith eretnek papnak. Egy rakatai járművel érkezve a sithek a bolygót annak nagy Erő jele alapján találták meg. A Tundon egy társadalmat hoztak létre, ami később a Tundi Varázslók néven vált ismertté.

Miután a régi sith háborúkban majdnem teljesen eltörölték a sitheket, a bolygó lett a menedéke sok kissai és massassi menekültnek. A Tundi Varázslók tartózkodtak másokat is bevenni a társadalmukba, abban a hitben, hogy csak az igazi sithek tudják az Erő igazságát megismerni. Ugyanakkor mivel a kissaik és a massassik maguk is a kitaszítottak leszármazottaik voltak, a varázslók végül befogadták őket a társadalmukba.

A Tund egyike volt annak a sok bolygónak, amit a toongok kolonizáltak, miután a szomszédos Toong'l elpusztult egy ütközésben két üstökössel YE 45-ben. Bár a Tund lakossága kicsiny volt, mielőtt a toong kolóniák nőttek volna, a varázslók nem fogadták melegen az idegeneket, és sok kolónia szenvedett hatalmas veszteségeket, a Galaktikus Köztársaság bukásának idején.

YE 5-ben a bolygó egy elhagyatott sivár világ lett tele halálos sugárzással, kivéve azokat a helyeket, ahol a sugárzást erőterekkel tartották ellenőrzés alatt. Bár még ezeken a területeken is évek milliói voltak szükségesek, hogy újra élet teremjen. Ezek a hatások egy elektromágneses torpedó eredményei voltak, amit Rokur Gepta, az utolsó Tundi Varázsló lőtt ki.

A bolygó volt az otthona Slide Paramitanak és Ben Quadinarosnak.

A színfalak mögött

A Star Wars: Rebellion PC játék tévesen helyezi a Tundot a Xappyh szektorba.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki