Fandom

Troiken

2 743pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Troiken bolygó volt, ami a Peremvidéken helyezkedett el a Troiken rendszerben és a xexto faj hazája volt.

Történelem

YE 17000 körül a bolygóra arkaniai tudósok érkeztek, akik egy csoport kíváncsi xexto önként-jelentkezőnek azt ígérték, hogy egy új világon telepedhetnek le. Ezek az egyének nem tudták, hogy az arkaniaiak genetikai kísérleteket fognak rajtuk végrehajtani és belőlük lesz a quermiai faj.

A Troikent és a szomszédos Quermiat a Galaktikus Köztársaság körülbelül ebben az időben fedezte fel és a lakosokat először troikeni xextonak és quermiai xextonak nevezték. A Xextok elsőként tagadták meg, hogy a quermiaiakkal rokonok, és később felháborodtak, amikor tudomást szereztek az arkaniaiak árulásáról. A két bolygó a Köztársasághoz egy időben csatlakozott. A Troikennek a Galaktikus Szenátusban önálló képviselete volt.

A Troiken forgása el volt zárva, így a bolygó egyik fel extrém forró volt, a másik pedig fagyott, és csak egy szűk csík az egyenlítő körül volt alkalmas a humanoid élet számára. A szárazföld ezen a csíkon hegységekből és sűrű erdőkből állt. A xextok a fákon falvakban éltek.

Híres volt a légifogatairól és a fűszerforrásairól is.

A Quermia és a Troiken egyszerre csatlakoztak az Új Köztársasághoz és a két bolygó unokatestvér lakossága egymáshoz közel dolgozott békességben.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki