Fandom

Toonbuck Toora

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
ToonbuckToora1.jpg
Toonbuck Toora
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Sy Myrth

Fizikai jellemzők
Faj

Sy mirthi

Hajszín

Szürke

Szemszín

Vörös

Korszak(ok)

A Biorodalom felemelkedése

Hovatartozás

Toonbuck Toora a Sy Myrth sy mirthi szenátoraa volt a Galaktikus Köztársaság idején. Széles körben elterjedt róla, hogy Palpatine főkancellár egyik legnagyob politikai ellenfelévé vált a Köztársaság válságának idején.

Életrajz

ToonbuckToora2.jpg

Toonbuck Toora a Galaktikus Szenátusban.

Toora köztudottan egy idealista volt, a Szenátusban lehetőségei szerint megpróbált a Szenátusban uraklkodó korrupció ellen küzdeni. Hamarosan azonban ez a célkitűzés egyre reménytelenebbé vált számára, letért az idealista politikaáról, és elvesztette a Köztársaságba vetett hitét. Nem kellett sok idő, és olyan tulajdonságok jelentek meg nála, mint a mohóság és a kapzsiság, ami ellen azelőtt keményen küzdött. Idővel Köztársaság egyik legkorruptabb szenátorává vált.

Nyíltan támogatta a Kereskedelmi Szövetséget, nem utolsósorban az attól kapott csúszópénz miatt.

Miközben a Szenátus tagjainak többsége vagy a Mag Frakcióhoz, vagy a pere Frakcióhoz tartozott, Toora úgy tudott q rylothi Orn free Taahoz, a roonai Edcel Bar Gane-hez vagy Passel Argente-hez hasonló befolyásra szert tenni, hogy politikailag önálló maradt.

A klónok háborúját megelőzően Toora a Köztársaságból kivált Sy Myrthet követve valószínűleg csatlakozott a Dooku gróf által létrehozott szeparatista mozgalomhoz.

A színfalak mögött

  • Toorát speciális trükkök bevetésével Hilton Howson keltette életre.
  • Tooráról sokáig az terjedt el, hogy szerepel a A klónok támadásában a Geonosison, ám George Lucas nem volt elégedett a kinézetével, ezért Rogwa Wodrata váltotta fel a szerepben. Az új kinézete már a nyugodtságot sugallta.
  • A név egyik változata a Tombuctu, ami spanyol fordításban Timbuktut jelent. Ez egy város neve Arikában.

Megjelenés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki