Fandom

Tol Braga

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„"Egy gyermeteg műsor, Tol Braga. Vakmerő büszkeség, amit álszentség övezett."”
―Az Uralkodó
LEGENDS.png
Tol Braga01.PNG
Tol Braga
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Dorin

Elhunyt

YE 3641

Fizikai jellemzők
Faj

Kel Dor

Nem

Hím

Szemszín

Fekete

Bőrszín

Narancs-sárga

Korszak(ok)

A Régi Köztársaság kora

Hovatartozás

Tol Braga egy férfi Kel Dor Jedi Mester volt a Jedi Rendben. A Jedi Tanács köztiszteletű tagja volt egészen addig, míg a Sith Uralkodó át nem csábította az Erő Sötét Oldalára. Az úgynevezett Hidegháború alatt Tol Braga egy támadást vezetett a Sith Uralkodó erődítése ellen azzal a céllal hogy foglyul ejti magát a Sith Uralkodót. Az akció azonban kudarcot vallott. A teljes támadó csapat elesett vagy fogságba esett, akiknek az Uralkodó teljesen átmosta az agyát. A Sith Uralkodó bábjaként, Tol Braga vezette Corellia elleni inváziót azonban egy Jedi Lovag legyőzte őt. A Jedi Lovag megkímélte az életét, Tol Braga visszatért a Jedi Rendhez a Tython-on abban a hitben hogy helyrehozhatja az elkövetett hibáit.

Életrajz

Háttér

Tol Braga szilárdan hitt a békében. Tisztelettudóan utalnak rá mint a Jedi Tanács lelkiismerete. Tol Braga egy gondolatiba merülő tudós, bölcs stratéga és egy kifejezett specialista. Legnagyobb sikere talán a Sith Nagyúr Darth Sajar elleni párbaja volt -aki a Sötét Tanács tagja- amiből nem csak hogy győztesen került ki, de sikerült meggyőznie ellenfelét, hagyja ott a Sötét Oldalt és váljon Jedivé. Sajart ő maga fogadta tanítványává. Első küldetéseként egy polgárlázadásba kellett bekapcsolódnia a Duro bolygón. Braga első kézből tapasztalhatta meg azokat a rémtetteket amikor értelmes lények a saját fájtarsaikkal vívnak véres csatákat és ez örökre megváltoztatta a gondolkodásmódját.

Elfogni a Sith Uralkodót

„" Az Uralkodó végre a kezünkben van!"”
―Tol Braga
A hidegháború alatt engedett a büszkeségének, ami elvakította őt milyen is az igazi Sith természet. Braga-t egy Jedi Lovag illetve Warren Sedoru és Leeha Narezz mesterek segítették abban a küldetésben, hogy elfogják a Sith Uralkodót és áttérítik az Erő Világos Oldalára. A küldetés legjobb esetben is őrültség volt. Bragát, Narezzt, Sedorut és a lovagot legyőzték, fogságba vetették őket, azután a Sith Uralkodó mindannyiuk agyát átmosta amivel az Uralkodó bábjai lettek.

Az Uralkodó Bábja

„" Unom ezt a szörnyű létezést. Az életem egy kudarc volt. Végezz vele. "”
―Tol Braga
Braga most már készséggel szolgálta az Uralkodót, az ezzel járó utasításokkal az ellenség megmutatta neki az igazi gonoszság természetét és ezzel felfedte előtte azt a hatalmas erőt amit alábecsült. Miután rájött hogy a büszkesége vakította el ennyire, fokozatosan átadta magát az Erő Sötét Oldalának mivel azt hitte ez a jogos büntetés bűneire amit a sors szánt neki. Braga szelleme megtört a kudarccal zárult küldetés után. Sors fintora, hogy a Corellia bolygón ugyanaz a Jedi Lovag győzte le aki elkísérte az Uralkodó elleni küldetésére.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki