Fandom

Tion Medon

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Tion Medon.jpg
Tion Medon
Életrajzi információk
Született

Utapau

Fizikai jellemzők
Faj

Pau'an

Nem

Hím

Magasság

2,06 m

Hajszín

Nincs

Szemszín

Fekete

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Galaktikus Köztársaság

Tion Medon egy hím pau'an volt és Pau City kikötő adminisztrátora. Sovány, szürke-bőrű humanoid volt, bonyolult vörös palástot viselt és egy díszes hivatali botot hordozott. Ő segített Obi-Wan Kenobinak a klónok háborúja végén.

Életrajz

TionMedonchron.jpg

Tion Medon.

Tion Medon a magas, vékony pau'an faj tagja volt, aki sokak számára kényelmetlen benyomást keltett az üveges, mélyen ülő fekete szemeivel és görbe fogaival. Ugyanakkor a megjelenése megtévesztő volt, mivel Tion Medon vendégszerető, segítőkész lény volt. A kürtő menedék kikötő adminisztrátorként az Utapaun a város vendégeit üdvözölte felajánlva nekik a szolgálatait.

A hosszú élet természetes volt a pau'anoknál, és Tion Medon a Pau City fő kikötő adminisztrátori posztját több mint 200 évvel a klónok háborúja előtt betöltötte. Tion Timon Medon leszármazottja volt, aki egyesítette az Utapaut. Mint minden pau'an, Tion a sötétséget preferálta a napfénnyel szemben és a nyers húst a sütöttel szemben.

A klónok háborúja utolsó heteiben Tion Medonnak kellett elszállásolnia Grievous tábornokot és társaságát a menedékében. Grievous megfenyegette, hogy elpusztítja Medon városát, ha nem segít, vagy ha segítséget kér a Galaktikus Köztársaságtól. Medonnak nem volt más választása, mint hogy engedje, hogy a szeparatisták használják a menedékét a műveleti központjukként.

TionMedon.jpg

Tion Medon fogadja Obi-Wan Kenobi tábornokot.

Az adminisztrátor szerencséjére a segítség magától érkezett Obi-Wan Kenobi jedi mester alakjában. Grievous tábornok fenyegetései ellenére, Tion Medon fogadta Kenobit az űrkikötőben és diszkréten bevallotta a szeparatisták jelenlétét az Utapun. Kenobi, akit a Jedi Tanács küldött, hogy kapja el Grievous tábornokot képes volt megtalálni és elpusztítani a szeparatista legfelsőbb parancsnokot Tion Medon segítségével.

Ugyanakkor az Utapaut újra elfoglalták a Galaktikus Birodalom megalakulásával. A birodalmi erők lerohanták az utapaui ellenállókat, köztük Medont is.

A színfalak mögött

Tion Medont Bruce Spence játszotta.

Medonnak volt még egy jelenete a forgatókönyv szerint, amelyben egy IG-100 Magna testőr Obi-Wan Kenobi jelenlétéről kérdezi. A jelenetet végül kivágták, de Medon válasza "Nem mondta", ami eredetileg a droidnak szólt, a filmben Lampay Fay felé irányult.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki