Fandom

Tibrin

2 744pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Tibrin egy bolygó volt a Középső Peremen és az ishi tib faj hazája.

Történelem

A bolygót teljes egészében kis óceánok borították, sok korallzátonnyal és homokpaddal. Az óceáni áramlatok megzavarták a meleg vizet mérsékelt zónát alkotva az egész bolygón. Az ishi tib városok a zátonyokon építették felhasználva a korallokat építőanyagként. A Tibrin vízalatti koralljai közt ehető hínár termesztettek és halak tenyésztettek élelmiszerként.

Az ishi tibek függő viszonya miatt a bolygó természeti kincseivel, a környezeti politika elsődleges volt. A technológiát gondosan tesztelték, mielőtt bevezették volna a társadalmukba. A környezettudatosság miatt az ishi tibek szörnyeket használtak sok cselekvéshez, amit normálisan gépek hajtottak volna végre.

A bolygót a kegyetlen diktátor, Suribran Tu uralta, aki a Galaktikus Köztársaság oldalára állt a klónok háborúja során. Miután Dooku gróf meghódította a világot YE 22-ben, felajánlotta a szolgálatait a Független Rendszerek Konföderációja számára, de ehelyett Dooku kivégeztette, hogy elnyerje az ishi tibek szimpátiáját és támogatását.

Sora Bulqot nevezték ki a Konföderáció ideiglenes kormányzójává. Még azután is, hogy a Tibrin csatlakozott a Konföderációhoz, volt képviselete a Galaktikus Szenátusban Gume Saam személyében. Ez volt a színhelye a tibrini csatának.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki