FANDOM

Jerjerrod moff.jpg
Tiaan Jerjerrod
Életrajz
Elhunyt:

YU 4, második Halálcsillag

Külső
Faj:

ember

Nem:

férfi

Magasság:

1,7 méter

Hajszín:

barna

Szemszín:

zöld

Időrend és hovatartozás
Korszak(ok):

A lázadás kora

Jerjerrod: „Vader nagyúr, ez váratlan és örömteli megtiszteltetés!”
Darth Vader: „Mellőzze az udvariaskodást! Azért jöttem, hogy a lemaradásukat behozzák.”
―Jerjerrod moff fogadja Vadert a második Halálcsillagon[forrás]

Jerjerrod az emberi fajba tartozó férfi volt, aki a Galaktikus Birodalomban a Quanta-szektor moffjaként, később a második Halálcsillag építési felügyelőjeként szolgált.

Életrajza

Moffsága előtti életéről vajmi keveset tudunk, azonban biztosnak tűnik, hogy annak a Jerjerrod admirálisnak volt a rokona, aki a Galaktikus Űrflottában szolgált a Köztársaság utolsó napjaiban. YU 1-ben, amikor már moff volt. Az otthonát, a Quanta-szektort, a Tinnel IV-en található, Val Denn-i családi birtokáról irányította. Tulajdonában számos értékes műalkotás volt, amelyeket a hírhedt Tombattól loptak.

Jerjerrodot később az Executorra vezényelték, ahol a bespini útjáról visszatérő Darth Vader fogadásával bízták meg. Lehetséges, hogy csak azért tartózkodott a parancsnoki hajón, hogy megtárgyalja a nagyúrral a Halálcsillag építésének részleteit. Amikor az új Halálcsillag építési felügyelőjévé vált, a hivatalos birodalmi iratokban a Birodalmi Energiarendszerek vezetőjeként tüntették fel. Hivatalos megnevezése parancsnok volt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki