Fandom

Teyri csata

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Teyri csatát a Teyr bolygón vívták a Klón Háborúk elején.

Háttér

Amikor az a felhívás érkezett a Jedi lovagokhoz és mesterekhez, hogy tábornokként szolgálják a Galaktikus Köztársaság hadseregét, K'Kruhk mester átvette egy zászlóalj vezetését. Célpontjuk egy Kereskedelmi Szövetségi Csatahajó volt, amely kényszerleszállást hajtott végre a Teyren és ott bunkerként szolgált.

A csata

K'Kruhk csapatait a Nagy Kanyonon vezette át, amikor katonái nagy részét elpusztították a pókdroidok. K'Kruhk zászlóalja végül elérte a völgy szájadékát és végső rohamra vezette csapatait.

K'Kruhk csapatai élén haladt, de tudta, hogy ellenfelei fölényben vannak. Azt parancsolta katonáinak, hogy vonuljanak vissza, de parancsnokai biztosították, hogy győzelmet arathatnak. K'Kruhk nem készült fel emberei halálára, de a klónok tisztában voltak azzal, hogy erre születtek -harcolni és meghalni.

Fájó szívvel, de K'Kruhk rohamra vezette a csapatait és végül sikerült elpusztítani a hajót, de csak a Jedi mester, CRC-09/571 és néhány klón katona élte túl a csatát.

Utóhatás

K'Kruhk anélkül hagyta el a bolygót, hogy informálta volna a Jedi Tanácsot arról, hogy egyáltalán túlélte a csatát. Mivel úgy gondolta, hogy ez a háború alapjaiban pusztítja el a Jedi Kódex elveit, ezért csatlakozott a Jedi disszidensekhez a Ruulon.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki