Fandom

Terr Taneel

2 744pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
TerrTaneel.jpg
Terr Taneel
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Neelanon

Fizikai jellemzők
Faj

Ember

Nem

Hajszín

Vörös

Szemszín

Barna

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Galaktikus Köztársaság

Terr Taneel szenátor képviselte a Senex szektort a Galaktikus Szenátusban, miután az véglegesen csatlakozott a Galaktikus Köztársasághoz a klónok háborúja előtt.

Életrajz

Taneel a hatalmas Taneel Ház tagja volt, és meglepően előrelátó összehasonlítva az izoláció-párti senexi arisztokratákkal. Egyike volt a lojalista szenátoroknak, akik fogadták a kiszabadított Palpatine főkancellárt a leszálló platformon a coruscanti csatát követően.

Bail Organa és Mon Mothma megjegyezte az idealizmusát és meghívták hogy vegyen részt a csendes ellenállásukban. Taneel Chi Eekway jó barátja lett, aki egy másik szenátor volt, akiről úgy gondolta, hogy túl heves és naiv ezekben a kemény időkben. Ugyanakkor sejtette, hogy Eekway titokban feljebb akar törni nála a politikában, ezért gyanúsan figyelte Eekway találkozását Papanoida báróval a Galaktikus Operaházban.

Són Halliikeenovich a Halliikeenovich Házból, amely a Juvex szektor jelentéktelen nemesi háza volt, abban reménykedett, hogy presztízst szerezhet a házának azzal, ha feleségül veszi Taneelt és egyesítik a házaikat. Ha viszonozta is a közeledését, ez nem volt egyértelmű a nyilvánosságnak.

A színfalak mögött

Taneelt George Lucas egyik lánya játszotta, Amanda Lucas.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki