Fandom

Techno Unió

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

      Geonosisi droidöntöde.jpg Ezt a szócikket Slete szerkeszti!
Ha nagyobb mértékű változtatást szeretnél végezni, egyeztess a lap szerkesztőjével!

A Techno Unió egy hatalmas vállalatcsoport volt a Köztársaságban. Tagjai szinte egytől egyig csúcstechnológiával foglalkozó cégek voltak. Elsősorban a nagy kiterjedésű és kapacitású gyárakban volt érdekelt, ezért képviseletével megpróbálta elérni a Galaktikus Szenátusban, hogy a tagvállalatai között zökkenőmentes lehessen a kereskedelem. Hamarosan a Techno Unió növekedésének köszönhetően az árukereskedelmet galaktikus szintűre tudta emelni, biztosítva a javak szabad áramlását.

A Techno Unió az elsők között csatlakozott az újonnan megalakult Független Rendszerek Konföderációjához. A klónok háborúja során a szervezet legfőbb csatahajó-, harcidoroid- és fegyverbeszállítója lett. A cégcsoport számos kutatást és fejlesztést vitt végbe a szakadárok részére a szuperfegyverektől egészen klónozási kísérletekig.

YE 19-ben a Techno Unió felbomlott, amikor a Szeparatista Tanács többi megmaradt tagjával egyetemben Darth Vader Wat Tambor csoportvezetőt is kivégezte.

Történet

A Galaktikus Köztársaság utolsó évtizedeiben Wat Tambor csoportvezető a Kereskedelmi Szövetséghez hasonlóan elérte a Galaktikus Szenátusban, hogy a Techno Unió képviseletet kapjon a testületben, valamint hogy droidhadsereggel védhesse meg magát. A szeparatista válság alatt aztán a vállalatcsoport már készséggel felajánlotta a támogatását a Független Rendszerek Konföderációjának.

Skakoi mérnökök.jpg

A Techno Unió skakoi harci mérnökei.

Ahogy a klónok háborúja egyre hevesebb harcokat eredményezett, a Techno Unió a Konföderáció egyik legnagyobb csillaghajó-, harcidroid- és fegyverszállítója lett. Ebben az időben néhány tag kivált az Unióból, és a Köztársaságot támogatta a továbbiakban. A BlasTech és a Koréliai Mérnöktársaság rögtön kiváltak a csoportból lojalitásukat mutatva, míg a Tagge Vállalat a háború közben döntött így. Az Arakyd Művek mindvégig semleges maradt, mindkét oldalnak szállítva termékeket.

YE 20-ben aztán a Köztársaság megtámadta a vállalatcsoport egyik gyártóvilágát, a Xagobáht. A csata során Boba Fett megkísérelte megölni Wat Tambort, ám végül Grievous tábornok, aki épp ott tartózkodott, megakadályozta ezt. A Köztársaságnak azonban így is sikerült elfoglalnia a bolygót.

A Kuat Gépgyár a konfliktust megelőző években az Unió égisze alatt kutatásokat végzett új, nagyobb csatahajók kifejlestésére. Ugyanakkor a vállalat végül inkább a Köztársaságot választotta, és kilépett a szövetségből. A projektekhez kapcsolódó információk hiánya arra késztette a Techno Uniót, hogy a Kutatási és Fejlesztési Szárny képviselője vitát indítson egy misztikus szakadár szuperfegyver létezéséről, mely a háború első szakaszában működött.

19 YE-ben Wat Tambor a Szeparatista Droidhadsereg sikertelenségét és Grievous kudarcait látva egy kutatócsoportot hozott létre azzal a megbízatással, hogy fejlesszenek ki a Konföderáció számára is egy alternatív gyalogságot. Így aztán hamarosan klónozó létesítmények jöttek létre a Seleucami földalatti barlangjaiban annak érdekében, hogy a Konföderáció is saját klónhadsereggel rendelkezzen. A morgukai klónokat anzat orgyilkosok képezték ki a Nelvaanon lévő, titkos kutatóbázisban.

Ezt a bázis egyébként egy szifonerőmű látta el energiával, melyet egy geotermikus kristályból vont el. Ennek hatására a Rokrul régió fagyos vidékké vált. A bázis emellett a Rokrul falu férfijait vad mutánsokká változtatta. A létesítményt végül aztán Anakin Skywalker semmisítette meg a nelvaani csatában.

A klónok háborúja végén, a Galaktikus Birodalom létrejötte után a Techno Unió megmaradt tagjai beleolvadtak az újonnan felállított birodalmi katonai-ipari szervezeteibe, ahogy ezt az egykori Konföderáció más érdekeltségei is tették.

Szövetséges bolygók

Vállalati jellemzők

Jelentős személyek

Harci droidok

Vadászgépek

Vezérhajók

Más

Megjelenés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki