FANDOM

Tarfful OP.jpg
Tarfful
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Kashyyyk

Fizikai jellemzők
Faj

vuki

Nem

férfi

Magasság

2,34 méter

Hajszín

barna

Szemszín

barna

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Galaktikus Köztársaság

Tarfful vuki törzsfőnök és Kachirho város vezetője volt, aki harcolt a klónok háborúja idején harcolt a kashyyyki csatában. A szeparatista erők támadásakor elfoglalta a vukik parancsnoki tisztségét, Luminara Undulival és Quinlan Vosszal együtt tervezték meg a stratégiát. Chewbaccának volt az unokaöccse. Baráti viszonyt ápolt Yodával, akit hűen követett a harcban.

Életút

Fiatalkor

Évtizedekig volt Kachiro vezetője. Nem engedte, hogy politikai pályája kihatással legyen a harcos énjére, így a kemény edzéseknek és a veszélyes vadászatoknak köszönhetően jó formában maradt.

Delta Osztag

A Klón Háborúk kitörése előtt éveket töltött el a trandoshan vadászokkal való harcban. Végül elfogták és egy fogolytáborban tartották. A Delta Osztag volt megbízva a foglyok kiszabadításával. Rájöttek, hogy a fejvadászok oda akarják adni Grievousnak vallatásra, ezért berohantak a táborba. Tarfull végzett néhány IG-100 MagnaŐrrel, akik a hajóba akarták tuszkolni. A Delta Osztag legyőzte az őröket és a törzsfőnököt az embereihez kísérte. Irónikus, hogy a klónokkal szembeni hála ellenére sokukat megölte, hogy megmentse Yoda-t a 66-os Parancs idején.

Kashyyyk védelme

Kachiro főnökeként Yoda és Chewbacca társaságában nézte végig a csatát egy magas megfigyelőállásból. Jó barátja volt Yoda-nak és a csata elejétől mellette állt. Bár nem volt tábornok, részt vett a haditerv kidolgozásában Luminara Unduli és Quinlan Vos Jedi Mesterek társaságában.

Amikor a klónkatonák a Jedik ellen fordultak Tarfull és Chewbacca segített Yodanak egy menekülőkapszulába eljutnia. Tervük az volt, hogy észrevétlenül jutnak a menekülőkapszolához, amikor 41. Légió megtámadta őket, de nekik sikerült a klónokat idejében elhalgattatniuk. Először egy csónakban akartak elbújni, de a vukik ezt túl kockázatosnak találták. Végül elérték a hegyekben levő célpontjukat, ahol elbúcsúztak egymástól.

A Klón Háborúkat követő néhány hónapban Tarfull tanúja volt a hat Jedi távozásának a bolygóról, akik túlélték a 66-os parancsot. A mentőakciót Olee Starstone irányította, aki a három jediért érkezett, aki a csatában harcolt.

A klónok háborúja után

Tarfful harcolt a kashyyyki csatában a nagy Jedi tisztogatás idején, de a Galaktikus Birodalom elfogta és kénytelen volt az első Halálcsillag építésén dolgozni.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki