Fandom

Történetek a fejvadászokról

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A galaxis legkegyetlenebb fejvadászai indulnak a lázadás elfojtására

…TEHÁT VAGYOK − IG−88, a renegát droid, az intelligens gyilkológép elvállalja Vader megbízatását, hogy élve vigye el a Birodalomnak Han Solót − azonban a droid világuralmi tervében még a Sötét Nagyúr is csupán egy aprócska akadály.

MEGFIZETSZ! − Dengar, a kibernetikailag továbbfejlesztett, felesleges érzelmeitől sebészeti úton megfosztott birodalmi bérgyilkos versenybe száll, hogy teljesítse Darth Vader parancsát − és egyúttal végezzen régi ellenségével, Han Solóval.

A LEGSZEBB SKALP − Bossk, a hüllőszerű trandoshi fejvadász, aki vuki skalpokat gyűjt, ha vonakodva is, de szövetségre lép két ellenségével a Birodalom által felkínált vérdíjért − a kettős és hármas csapdák miatt azonban ez lesz élete leghalálosabb küldetése.

LEHETSÉGES JÖVŐK − A gand intuícionista és logikus gondolkodású droid partnere sajátságos jelentést adnak Vader feladatának: Zuckuss egy műtétre gyűjt, amelytől az élete függ; 4-LOM pedig az intuíció titkának megfejtése után sóvárog. Megismerik az érzelmi döntések mélyén rejlő logikát − és megtudják, mi a jutalma annak, ha valaki meg tud feledkezni az anyagi haszonról.

AKI UTOLSÓKÉNT ÁLLVA MARAD − Boba Fett, a galaxis leghírhedtebb fejvadásza, szembesülve az idő múlásával és képességei hanyatlásával, egyetlen hatalmas feladatnak szenteli magát… felkutatni és elpusztítani régi ellenfelét, Han Solót.  

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki