Fandom

Star Wars: The Force Unleashed (videójáték)

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Star Wars Force Unleashed logo.jpg

Star Wars: The Force Unleashed

A Star Wars: The Force Unleashed egy 2008-as LucasArts által készített videójáték, együttműködve a Dark Horse Comics -al, a Del Rey -el, a Lego -val, a Hasbroval és a Palace Press -el. A játékot egészen pontosan 2008. szeptember 19-én] adták ki Európában. A játék a következő platformokra jelent meg:

A játékról

Történet

SPOILER!

Sötétség uralkodik a galaxisban. A Jedi-Rend elpusztult, létrejött a Galaktikus Birodalom, amelyet a Sith nagyúr, Darth Sidious irányít.

Néhány Jedinek azonban sikerült túlélnie a mészárlást. Közülük az egyik elrejtőzött a Kashyyyk rendszerben, hogy új életet kezdjen. Az Uralkodó a jobbkezét, Darth Vadert küldi a bujdosó Jedi felkutatására és elpusztítására. Egy egész hadosztálynyi rohamosztagost vitt magával a sötét nagyúr, mivel a célpontot jól felfegyverzett vuki harcosok védték. Végül azonban sor került a harcra. Vader erejével nem ért föl a Jedi harcmodora, így a Sith győzött. Azonban a helyszínen tartózkodott egy kicsi, 1 év körüli fiú, aki az utolsó pillanatban megpróbálta megvédeni apját. Vadernek rögtön föltűnt a fiú erőérzékenysége, ezért úgy döntött magával viszi a gyermeket, és tanítványává fogadja. Mindezt titokban tette, hiszen egy Darth Bane által megalkotott ősi Sith törvény szerint csak két Sith létezhet.

Galen Marek azonban harmadikként jóval túlszárnyalta mestere képességeit. Igazi profi, kegyelmet nem ismerő Sith harcos vált belőle. Vadernek valóra vált az az álma, amit már régóta várt: végre tanítványa lehetett. Az Uralkodó viszont hamar tudomást szerzett a titkos tanítványról. Nem haragudott meg Vaderre, hanem kihasználta a lehetőséget. Tisztában volt a Marekben lakozó hatalmas erővel, ezért arra akarta használni, hogy végezzen az életben maradt néhány Jedi-lovaggal. Vader kénytelen volt azt hazudni tanítványának, hogy a Jedik elpusztítása után közös erővel megölik a Sidioust, így ketten fognak uralkodni.

Marek engedelmes volt. Űrhajóján útra kelt Juno Eclipsel, egy birodalmi pilótával, és alakváltó droidjával, Proxyval. Szembeszállt Kota mesterrel, egy nagyon jól képzett Jedi-harcossal. A Raxus Prime szeméthegyei között végzett Kazdan Paratussal. Hosszú, és kimerítő csatában a régi Tanács egyik oszlopos tagjával, Shaak Ti mesterrel is leszámolt. Darth Vader ezután tőrbe csalta. Mestere színe előtt szúrta hátba tanítványát, majd kihajította az űrbe, abban a hiszemben, hogy meghalt. Galen életét Proxy mentette meg.

Galen ezután a jó oldalra tért. Felkutatta az életben maradt Kota mestert a Bespinen, és a szerveződő Lázadó Szövetség oldalára állt. Kiszabadította Leia Organát a Kashyyyk-i fogságból, Bail Organa szenátort pedig a Feluciáról. Elpusztított egy birodalmi dokkot a Raxus Prime fölött. Ezután a végső harc állt már csak előtte.

Bővebben: Galen Marek

A kimenetel

(SPOILER!)A játék végén a főszereplőt irányítva két lehetőség közül választhatunk: vagy meghalunk a jó oldalon, vagy Darth Vadert megölve tovább élünk az uralkodó új tanítványaként. Az eredeti történet szerint az előbbi lehetőség történt meg és így létrejöhetett a Lázadók Szövetsége, hála Galen Mareknek, azaz Starkillernek.

A játékban előforduló különleges élőlények

A játékban előforduló tisztek, űrhajók és katonák

A játék helyszínei

Fő- és mellékszereplők

Star Wars: The Force Unleashed Ultimate Sith Edition

800px-StarkillerVSKenobi-TFUUSE.jpg

Galen Marek szembeszáll Obi-Wan Kenobival

A LucasArts bejelentette, hogy még 2009-ben megjelenik a Star Wars: The Force Unleashed kiegészítő lemeze, a Star Wars: The Force Unleashed Ultimate Sith Edition, amely ezentúl PC-re és Mac-re is ki lesz adva, az alapjátékkal együtt. A kiegészítő lemez három új küldetést biztosít a főhős számára(amennyiben a sötét oldalon fejezi be a játékos a történetet). Az egyik a Coruscant -i Jedi Templom, ahol saját képmásával kell majd szembenéznie Galen Mareknek, a második a Tatooine, ahová az uralkodó azért küldte újdonsült tanítványát, hogy végezzen az ott bujkáló öreg Obi-Wan Kenobi mesterrel. Itt azonban egy másik ellenséggel is szembe kell majd néznie, Boba Fett személyében. A harmadik és egyben utolsó kiegészítő küldetésben főhősünket a Hoth rendszerbe küldi a császár, hogy ölje meg Luke Skywalkert, az egyetlen még élő jedi lovagot, aki veszélyt jelenthet a hatalmára nézve.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki