Fandom

Stalker

2 743pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Stalker egy Birodalmi II-osztályú csillagromboló volt a Birodalmi Flotta kötelékében.

Történet

ImpStarDestroyer-TSS.jpg

Stalker

A Stalker eredeti feladata az volt, hogy új világokat keressen a Peremvidéken, amit leigázhatnak.

Később Darth Vader Halálosztagához rendeltek, amely Vader személyes csillagrombolókból álló flottája volt, ami a Szövetség vezetőségének főhadiszállását kereste, azon belül is Luke Skywalkert. Ebben az időben a hajó kapitánya Akal Zed volt. Vader Yavin utáni keresése során a Stalker viper kutaszdroidokat bocsátott ki, amelyek közül az egyik megtalálta a Visszhang Bázist a Hothon. A Hoth rendszer mellett a Stalker a közeli Allyuen és Tokmia rendszereket is megcélozta.

Nem sokkal ezután a Stalker csatlakozott a Halálosztag hothi csata során a bolygó körüli blokádjához. Ahogy a lázadó menekülő szállítók megpróbálták áttörni a blokádot, a Stalker legalább egy menekülő hajót hatástalanított, a GR-75 közepes szállító Bright Hope-ot, az utolsó hajót, ami elhagyta a Hothot.

YU 4-ben a Stalker részt vett az endori csatában.

Később Andal moff flottájának a része lett, ami az Elrood szektorban állomásozott.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki