Fandom

SoroSuub Társaság

2 735pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A SoroSuub Társaság egy sokoldalú tömörülés, melynek központja a Sulluston volt. Eredetileg bányászatra specializálódtak, de termékeik széles skálán mozognak, az élelmiszer csomagolóanyagoktól az antigravitációs emelőkig. A társaság potenciális dolgozói előbb a SoroSuub Biznisz Akadémiát kell elvégezniük a Sulluston, mielőtt munkába állhatnak.

Történet

A társaság technikai részlege fegyvereket, droidokat, szenzorokat, járműveket és más technológiai javakat gyártott. A SoroSuub a Sullust lakosságának felét alkalmazta.

A Galaktikus Köztársaság utolsó éveiben a SoroSuub nagy befolyással bírt a Kereskedőtestületben, ami a Független Rendszerek Konföderációját támogatta. Beolars Bribbs volt ekkoriban a szervezet és emellett a Sullusti Tanács elnöke.

A Galaktikus Polgárháború elején a SoroSuub a Galaktikus Birodalommal szövetkezett, hogy megvédje javait attól, hogy a bolygó kormánya átvegye az irányítást felettük. A SoroSuub a Birodalmi Új Rend jeles képviselője volt. A sullusti törekvések, titkos szervezkedések, ipari szabotázs és kalózkodás, arra kényszerítette a SoroSuubot, hogy a Lázadó Szövetség oldalára álljon át, Liberator cirkálókat és Dauntless cirkálókat gyártson a Szövetségnek, majd később újra felállította a Sullusti Tanácsot. A SoroSuub az Új Köztársaság idején is jelentős vállalat maradt.

Híres dolgozók

Termékek

Járművek

Hadihajók

Csillagvadászok

Űr szállítók

Bolygó járművek

Hajtóművek

Fegyverek

Személyi távolsági fegyverek

Kézifegyverek

Gránátok és Robbanótöltetek

Droidok

Egyéb

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki