FANDOM

KANON

ÉbredőErőmagyarlogó

„Feltámadt egy ősi erő. Érezted?”
Vigyázz! Egy a szócikk spoilereket tartalmaz a Csillagok háborúja VII: Az ébredő Erőből. Ha nem akarsz spoilereket megtudni a filmről, ne olvass tovább!

„Feltámadt egy ősi erő, érezted?”
―Snoke Kylo Rennek[forrás]

Snoke egy Erő-érzékeny férfi volt, körülbelül harminc évvel az endori csata után az Első Rend legfőbb vezére. Jellegzetes és sajátos koponyaformája és arca volt. Snoke nagy hatalommal bíró egyén volt, akit átjárt az Erő sötét oldala , és ő volt Kylo Ren és legalább még egy tanítvány mestere.

Életrajz

Snoke szemtanúja volt a Birodalom tündöklésének és bukásának.Már több tanítványa volt Kylo Ren előtt. Snoke azért térítette át a sötét oldara Rent, mert köztudott volt hogy Darth Vader unokája és emiatt tökéletes átmenet a fény és a sötét oldal között. Leia tisztában volt azzal hogy Snoke képes befolyásolni fiát, de nem tájékoztatta Hant, hiszen ő nem értette teljesen az erőt. Leia megpróbálta megakadályozni hogy fia átálljon a sötét oldalra, de nem sikerült neki. Snoke áttérítette és a Kylo Ren nevet adta neki. Ezután megparancsolta neki hogy púsztítsa el az új jedi rendet. Ez részben sikerült Ren-nek, de Luke Skylwalker elszökött és száműzetésbe vonult.

Személyiség és jellemvonások

"Ő Snoke volt, aki áttérítette a fiúnkat a Sötét oldalra"

- Leia Han-nak

Hivatkozások