Fandom

Sluis szektor

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Sluis szektor a Külső Peremen helyezkedett el. A szektor tartalmazta az Agora, a Bpfassh, a Dagobah, a Denab, a Kerest, az Orto, a Praesitlyn és a Sluis Van bolygókat. A szektort Keog Boorn kutatta. A Sluis szektor határos volt a Seswenna szektorral.

Történelem

A Sluis szektort Bor Gracus, majd később Corlissi Ludar képviselte a Galaktikus Szenátusban, majd Zilar az Új Köztársasági Szenátusban. A szektor vezetője khedive címet kapta.

A szektor a klónok háborúja előtt szakadt ki a Köztársaságból, hogy csatlakozzon az FRK-hoz. Ebben az időben a szektor szenátora Corlissi Ludar volt.

A klónok háborúja idején egy csoport bpfasshi sötét jedi végigpusztított a szektoron főleg a Bpfassh rendszerben. Egy csoport jedi állította meg őket Yoda vezetésével.

A színfalak mögött

A Star Wars: Rebellion videojáték a Sullust, Bothawui, a Kothlis, az Umgul és a Dac bolgyókat tévesen a Sluis szektorba helyezi. Valójában a Sullust a Sullusti Űrben, a Bothawui és a Kothlis a Bothan szektorban, az Umgul a Középső Peremen a Mon Calamari a Calamari szektorban van. A játék továbbá tévesen helyezi a szektort a Magvilágokba.

A Jedi Trial regényben a Sluis szektor tévesen van feltüntetve a Galaktikus Köztársasággal szövetségben.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki