Fandom

Sith tanonc

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
      Obiwanjarjar.jpg „Azért, mert tudsz beszélni, még nem vagy okos!”

SithAcolyte.jpg

Egy Sith tanonc.

A Sith tanonc egy rang volt a Sith Rendben, Darth Bane reformálását megelőzően. A kifejezés olyan Erő érzékeny tanítványokra utalt, akik éppen csak elkezdték a sötét utat járni egy képzett Sith nagyúr irányítása alatt.

Ismert tanoncok

Sith Acolyte.jpg

Egy Zabrak nő tanonc.

Egy Haazen nevű tanonc szolgálta Exar Kun Sith Birodalmát és megkísérelte egy titkos Jedi szervezeten keresztül újjáépíteni a Sithet sok évvel később az uralma alatt.

A megváltott Revan szembekerült számos Sith tanonccal az Ősök Templomában, a Lehonon. Ezeket a tanoncokat Darth Malak képezte ki és titokban tanultak az Erő sötét oldaláról a templomban, amit egy külső energia mező védett.

A Sith tanonc rangot az újjáéledt Sith Birodalomban is alkalmazták, illetve a Sötétség Testvériségében is, ahol a Dathomiri akadémián és az Iridoniai akadémián képezték a tanoncokat.

Gamblor karaktere, egy Hutt Sith tanonc, akit a Juo Deltar szembenézz Gamblorral, a Szörnyűvel mutattak be, egy holovid volt, amit a Galaktikus Köztársaság fogyatkozó éveiben mutattak be.

Galen Mareket gyakran említik Sith tanoncként, mivel Darth Vader tanítványa volt, akinek viszont volt az idő tájt mestere. Marek klónja szembekerült Birodalmi Sith tanoncokkal a küldetése során, hogy megtalálja Juno Eclipseet. Ezek a Sith tanoncok a Kaminón voltak kiképezve.

A rangot szintén használta Darth Krayt a megreformált Rendjében. A használata hasonló lehetett, mint a korábbi Sitheknél. Krayt magát Sith tanoncnak tartotta, mikor XoXaan alatt tanult a Korribanon.

Megjelenések

Források

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki