Fandom

Shenir Rix

2 799pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Shenir.jpg
Shenir Rix
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Mon Calamari

Fizikai jellemzők
Faj

Mon Calamari

Nem

Hajszín

Nincs

Korszak(ok)

A lázadás kora

Hovatartozás

Galaktikus Birodalom

Míg a legtöbb mon calamari a Lázadó Szövetséggel szimpatizált, Shenir Rix a Galaktikus Birodalom kémeként dolgozott, akiknek megbizható és pontos információkat szolgáltatott mindig 24 órán belül.

Életrajz

Shenir Rix keresztnevét a shenirről, egy a Mon Calamarin elterjedt fűszerről kapta. A Shenir gyakori keresztnév volt a mon calamariak közt.

A karrierje kezdetén Rix a Fergiss Gyógyszervállalat fontos partnere volt. A vállalat azután zárt be, miután a birodalmiak megtámadták a Fergiss anyabolygóját. Rix ezután pályát váltott, illegális információkereskedelembe kezdett, felhasználva az erényeit a pénzügyekben és értékbecslésben.

Rix gyakran fordult meg trendi szerencsejátékos helyeken, ahol könnyen talált magának gazdag és fontos embereket, akik hirtelen gatyásodtak le. Személyes báját és simulékonyságát kihasználva Rix információkat vett, vagy adott el nekik.

Miközben sok mon calamari szimpatizált a Lázadó Szövetséggel, Rix úgy döntött, hogy a Galaktikus Birodalomnak fog kémkedni, akiknek megbízható és pontos, 24 órán belüli információkat adott el. Az endori csata után, ezt az időt 20 órára rövidítette le.

YU 6-ra a hírnevét a becsületességéről arra használta, hogy távol tartsa a többi, veszélyesebb bűnöző versenyét vagy haragját.

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki