Fandom

Senex szektor

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Senex szektor a Középső Peremen helyezkedett el a Juvex szektor szomszédságában a Kilencedik Kvadráns mellett a Rimma Kereskedőút közelében. A két szektor a Senex-Juvexet alkotta. A szektor sokáig független volt a Galaktikus Köztársaságtól, és az Ősi házak uralták, mint az Elegin ház, Garonnin, Taneel, and Vandron (ez utóbbi a legősibb és legnemesebb) házak.

A szektort eredetileg a ruusani reformációt követően telepítették be Thull Vandron irányítása alatt. YE 553-ban egy bíborvörös napokként ismert konfliktus robbant ki a szektorban, de a harmadik Namtana zsinat végett vetett ennek.

A szektor önállátó volt, de a negyedik Namtana zsinat alkalmával úgy döntött, hogy kereskedelmi kapcsolatokat létesít a Köztársasággal, és a házak úgy döntöttek békét kötnek a Köztársasággal. Megpróbáltak üzleti kapcsolatokat is felállítani a Köztársaság mega-korporációival, de a Galaktikus Szenátus megvétózta ezt a Senex szektor széles körű rabszolgatartása miatt. Kereskedelmi jogokat azután kapott, hogy segített a Köztársaságnak legyőzni a Nebula Frontot, amely a Senex egyik bolygóján, az Asmerun székelt. Valamikor a klónok háborúja vége előtt a szektor hivatalasoan is bebocsátást nyert a Köztársaságba, és a Galaktikus Szenátusban Terr Taneel képviselte. A Galaktikus Birodalom a szektorban maradt, és soha nem csatlakozott az Új Köztársasághoz. Az Ismaren terv központja volt. A Herzfall Corporation a szektorban székelt.

Az Asmeru melett a szektor főbb bolygói a Hutlar, a Karfeddion, a Neelanon, a Yetoom Na Uun, a Mussibir III és maga a Senex voltak.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki