Fandom

Saquesh

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap1 Share

Saquesh1.JPG
Saquesh
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Nar Shaddaa

Fizikai jellemzők
Faj

Quarren

Nem

Hím

Hajszín

Nincs

Szemszín

Kék

Korszak(ok)

A Régi Köztársaság kora

Hovatartozás

Exchange

Saquesh egy hím quarren volt, aki az Exchange jelenlétét felügyelte a Nar Shaddaa menekült szektorában YE 3951-ben, az első jedi tisztogatás idején.

Életrajz

A felettesei parancsára, a quarren szándékosan bántalmazta a menekülteket, a nekik felkínált élőhelyet lefelezve, mindezek felett azt állította, hogy mindezt a Serroco banda utasítására teszi. Az állandó végrehajtói és testőrei között több mint egy tucat gamorreai volt, ezek mellett weequay és trandoshai pribékek. Saquesh megpróbálta a menekülteket rabszolgaként használni, ellopta az Adana nevű gyereket, hogy a huttoknak adja el. Aggódva a menekültek jóléte miatt, a Jedi Száműzött meggyőzte Saquesht, hogy engedje el Adanát.

A színfalak mögött

A sötét oldal nem-kanonikus történetfolyásában a Száműzött társulhat vele a műveleteiben a menekült szektorban. Egy másik lehetőség lehetővé teszi, hogy a Száműzött megfélemlítse Saquesht követelve, hogy lazítson a menekültek tartásán vagy a Száműzöttnek meg kell őt ölnie. Ez a játékosnak világos oldal pontokat ad, de ebben az esetben Saquesh a pribékjeivel a játékosra támad. A Jedi Száműzött megölheti őt, ha rajtakapják, amint a tartalékait lopja, vagy kudarccal végződik a megfélemlítési kísérlet.

Megjelenések

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki