FANDOM

Sötét erők ébredése
Alkotói adatok
Szerző(k)

Timothy Zahn

Borítókészítő(k)

Tom Jung

Fordító(k)
Eredeti kiadás
Eredeti cím

Dark Force Rising

Megjelenés

1992. május 1.

Eredeti kiadó

Bantam Spectra

Média típus

Keménykötésű regény

Oldalszám

376

Taglalás

29 fejezet

ISBN

ISBN 0553085743

Magyar kiadás
Megjelenés

1992

Kiadó
Média típus

Puhakötésű regény

Oldalszám
  • 402 (Valhalla)
  • 404 (Szukits)
ISBN
Kronológia
Időpont

YU 9

Korszak

Az Új Köztársaság kora

Sorozat

Thrawn-trilógia

Előző

A Birodalom örökösei

Következő

Az utolsó parancs

A Sötét erők ébredése Timothy Zahn Thrawn-trilógiájának második kötete, amely a Bantam Spectra gondozásában jelent meg. A cselekmény YU 9-ben játszódik. 1997-ben képregény is készült belőle.

Magyarországon először a Valhalla Páholy, majd a Szukits Kiadó adta ki 1992-ben, illetve 2005-ben.

Kiadások

Ajánló

A végnapját élő Birodalom ravasz és könyörtelen hadura, Thrawn főadmirális átvette a parancsnokságot a birodalmi flotta maradványai felett, és megkezdte hadjáratát az Új Köztársaság ellen. Az admirális arra készül, hogy a császár által elrejtett pusztító erejű fegyverek segítségével megfordítsa a háború menetét, elsöpörve az Új Köztársaságot és kiterjesztve uralmát az egész galaxisra. Eközben Han Solo és Lando Calrissian versenyt futnak az idővel: bizonyítékot keresnek a Köztársaság Tanácsában ülő áruló ellen. Bizonyítékok helyett azonban egy szellemhajókból álló flottára akadnak, mely pusztulást hozhat barátaikra, és győzelemre segítheti ellenségeiket.

A legfőbb veszélyt azonban mégsem ez, hanem a múlt ködéből előbukkanó őrült Jedi mester jelenti, aki hatalmával magához hívja az ifjú Skywalkert, hogy elaltatva gyanakvását lassanként szolgájává tegye őt, és átállítsa a sötét oldalra...

Megjelenések

Személyek

Fajok

Élőlények

Droidmodellek

Helyszínek

Szervezetek és címek

Járművek

Egyéb megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki