Fandom

Sötét Tanács

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap3 Share

A Sötét Tanács a Sith Birodalom vezető szerve volt Ye 3,653-ban. Tagajai a Darth címet viselték és személye szabott páncélokat hordtak amik még az arcukat is takarták. A háború végét csak hét tag élte meg.

Története

A tizenkét tagú tanácsot a legerőteljesebb Sith Nagyurak alkották akiknek feladata a Sith sötét Nagyurának a Sith császárnak a segítése volt. Ezenkívül csak ők láthatták a sötét Nagyúr arcát.

YE 4,904-ben a a Sith császár bejelentette,hogy újjáépíti a régi Sith Birodalmat. A bejelentést követően ezt a feladatot a Sötét Tanácsra ruházta át,míg ő háttérbe vonult és saját céljaival foglalkozott.

YE 3,678-ban a tanács egyik tagja,Darh Marr és két társa arra kérte a Sith tanonc Teneb Kelt,hogy vadássza le a császár hűtlenné vált korábbi tanítványát,Exal Kressht. Feladatát elvégezve a tanács elé járult és követelte,hogy megkapja a Sith Nagyúr titulust és a császár egy titkáért cserébe a Darth Thanaton nevet.

A coruscanti egyezmény aláírását követően a császár ismét elvonult a nyilvánosság elől és a Birodalmat a Sötét Tanács irányítása alá helyezte. Ettől kezdve ők irányították a Birodalom új hódításainak konszolidációját,a Dromund Kasson lévő fellegvárukból.

Ismert tagok

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki