Fandom

Riv Shiel

2 735pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap1 Share
Riv shiel.jpg
Riv Shiel
Életrajz
Szülőbolygó

Uvena III

Elhunyt

YU 7

Megjelenés
Faj

Shistavanen

Nem

Hím

Hajszín

Fekete

Időrend és hovatartozás
Korszak(ok)

Az Új Köztársaság

Hovatartozás

Riv Shiel egy hím shistavanen pilóta volt, aki az Endori csata után csatlakozott a Zsivány osztaghoz.

Életrajz

Riv Shiel kezdetben űrhajós volt, amikor birodalmi rohamosztagosok összetévesztették a keresett shistavanen lázadóval, Lak Sivrakkal. A katonák rátámadtak Shielre, aki megölte őket. Az önvédelme miatt Shiel a Birodalomban élete végéig bárki bűntetlenül megölhette.

Amikor Wedge Antilles újra alakította a Zsivány osztagot YU 6-ban, Shiel jelentkezett az elit osztagban. A szimulátor eredményei elég jó voltak ahhoz, hogy a válogatón bevegyék, és Gavin Darklighter párja lett.

Shiel részt vett a Zsiványok harcában Ysanne Isard, a Birodalmi Hírszerzés korábbi vezetője ellen, aki átvette a Galaktikus Birodalom irányítását. Részese volt annak a küldetésnek is, amelyben megkaparintották a Coruscantot, ami után társaival együtt hivatalosan elhagyta az osztagot, hogy segítsen az ashern lázadóknak, hogy Isard ellen harcoljanak a thyferrán.

Shielt megölték abban egy három bactatanker elleni rajtaütésben, amikor a Victory II-osztályú csillagromboló, az Ait Convarion kapitány által vezetett Corrupter csapdába csalta az osztagot. Convarion három másodperccel valós űrbe való kibukkanása után tüzet nyitott elpusztítva a tankert, amit Gavin Darklighter, Shiel és két twi'lek Halálmag pilóta kísért, megölve Rivet és a twi'lekeket, illetve megrongálva Gavin X-szárnyúját.

Megjelenések

Derek Klivian

Zsivány Hatos
YU 6YU 7
Gavin Darklighter

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki