Fandom

Rimma Kereskedelmi Út

2 730pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Rimma kereskedelmi út egyike volt a fontosabb kereskedelmi utaknak, amik átszelték a galaxist. Az Abregado-rae-nál kezdőtött a Magvilágokban és végig a Kathol szektorig haladt, a Külső Perem távoli végeiig. Azt becsülték, hogy az utazás az út teljes hosszában hat hetet tett ki 2-es osztályú hyperhajtóművel.

A Rimma fontos ága a Shapani kerülő volt, ami az utolsó években különösen fontos lett, és többen is úgy gondolták, hogy a Rimma része.

Egy másik ág, ami a Rimma folyatása volt, a Trition kereskedelmi út volt. A Trition a Karidephnél kezdődött és a Kathol szektorban folytatódott.

Történelem

Amikor a Herglic Kereskedelmi Birodalom csatlakozott a Galaktikus Köztársasághoz YE 13000-ben a Hidakai medence elkezdett fejlődni. Ettől fogva a herglicek és givin gondolkodók egyesítették a Rimmat, sullustai kereskedők, akik a Tapani szektorba érkeztek és fejlesztették a navigációs képességeket felderítő, pilóta és hyperűr térképész állásokat kaptak felállították az utat YE 5500-ban.

A Rimma kereskedelmi utat lerohanta a Sith Birodalom a kezdeti behatolásuk részeként a köztársasági űrbe YE 3681-ben. Ennek következtében a birodalmi megszorítások gazdasági áldozata lett.

A vezető világait (a Denont és Eriadut) emberek irányították.

Az úton található kereskedelem gazdaggá tette a SoroSuub Társaságot, a Tapani szektort és a betelepítőket.

A nabooi inváziót megelőző években a Kereskedelmi Szövetség a Rimma kereskedelmi út felett de-facto monopóliumot szerzett. Később az út bolygói természetes forrásai voltak a Nebula Front toborzásainak.

Főbb bolygók

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki