Fandom

Rendili Csillagmeghajtók

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Rendili Csillagmeghajtók (vagy más néven Rendili StarDrive) egy csillaghajó-építő vállalat volt a Rendili bolygón. Egyike volt az ősi Alapító Hajóépítőknek.

Történet

A StarDrive olyan cégekkel állt kapcsolatban, mint a Rendili Jármű Vállalat, a Rendili/Vaufthau Shipyards LTD. és a Rendili-Surron. A Rendili Star Systems a Rendili StarDrive leányvállalata volt. Bár története a Galaktikus Köztársaság alapításáig nyúlik vissza, egyike volt a Vállalat Szektor Hatóság alapító szponzorainak.

A vállalat akkor került rivaldafénybe, amikor felkérték rá, hogy gyártsa le a Dreadnaught-osztályú nehézcirkálót a Köztársaságnak a Klón Háborúk előtt és a Victory-osztályú csillagrombolót a konfliktus alatt.

A Galaktikus Birodalom idején a Rendilit kevésbé favorizálta a kormányzat és a Flotta, de a régi hajóik továbbra is széles körben használták, és egyike maradt annak a kevés vállalatnak, amely a Birodalmi-osztályú csillagrombolóknál nagyobb hajótesteket tudott építeni.

Az endori csatát követően ők gyártották az Új Köztársaság számára a Köztársasági-osztályú csillagrombolót.

Termékek

Hajók

Felszerelés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki