Fandom

Rattataki

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap1 Share

Rattataki-TOR.jpg
Rattataki
Biológiai rendszerezés
Megjelenés és külső
Bőrszín:

Krétafehér

Megkülönböztető
jegyek:

Emberszerű testfelépítés, kopasz fej

Társadalom és kultúra
Őshonos bolygó:

Rattatak

Nyelv(ek):

Rattataki

Ismert személyek:

A rattatakiak az emberszerű fajok csoportjába tartoztak, de akadt néhány tulajdonságuk, ami megkülönböztette őket az emberektől: ilyen volt például a krétafehér bőr és a kopasz fej. Bolygójuk a Rattatak volt, ahol erőszakos társadalmuk szinte teljesen elszigetelten élte mindennapjait. Ez magyarázza, miért voltak engedélyezettek körükben a gladiátorküzdelmek, amelyeket a civilizált Galaxis legtöbb bolygóján betiltottak. Ebbe a fajba tartozott a harcos Aidus is, de talán még Aurra Sing felmenői között is akadt rattataki származású. Asajj Ventresst is gyakran -de tévesen- nézték ehhez fajhoz tartozónak, ő azonban a Dathomiri Éjnővérektől származott.

Történelem

A rattataki hadurak századokon át küzdöttek egymással és a bolygó más lakóival, távol a Galaxis többi részétől, és egyre újabb és újabb módokat találtak ki arra, hogy fölülkerekedjenek ellenségeiken.

A rattatakiak akkor értesültek először a bolygójukon kívüli világról, amikor egy Jedi lovag, Ky Narec hajója lezuhant közéjük. Bár csak akkor szereztek tudomást a Galaktikus Köztársaságról, megpróbálták megölni őt, de Narec elmenekült. A Jedi hamarosan rátalált a fiatal Ventressre, amikor felfedezte annak kapcsolatát az Erővel. Együtt egyesítették a seregeket, és elhozták a békét a Rattatakra. De néhány hadúr félt tőlük, ezért megpróbálták megölni őket, de csak Narec-kel sikerült végezniük. Ezen tettükkel felbőszítették Ventresst, aki vagy megölte, vagy pedig elfogta azokat, akiket felelősnek tartott a mestere halála miatt.

Megjelenések

}}

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki