Fandom

Ranger-osztályú ágyúnaszád

2 743pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Ranger-osztályú ágyúnaszád egy ágyúnaszád típus volt az Új Köztársaság Védelmi Flotta kötelékében a yuuzhan vong háború során.

Jelemzők

A Pellaeon-Gavrisom Béke után az Új Köztársaság Védelmi Flottája elkezdett koncentrálni a kalóztevékenység és a csempész veszély eltörlésére a Külső Peremen. Így a flottának szüksége volt hajókra, amelyek képesek voltak szembeszállni a kis és közepes méretű hajókkal felvéve a sebességet a törvényen kívüliekkel. A Ranger-osztályú hajó ezt a szerepet töltötte be az erős turbolézer ágyúival és gyorstüzelő quad lézereivel.

Történet

Az osztályt először a yuuzhan vongok ellen vetették be a Helska 4 bolygónál, amikor hat ágyúnaszádot küldtek a Rejuvenator társaságába. A hajók nevezetesek voltak az első Ord Mantell-i csata során, ahol mintegy öt hajó alapvető volt a yuuzhan vong támadás visszaverésében.

A Ranger-osztályú ágyúnaszádok különleges szerepben voltak, ahogy ezt bizonyította két ágyúnaszád, amely coralskipperek százait tudta távol tartani a második helskai csata során.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki