Fandom

Régens

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

      Obiwanjarjar.jpg „Azért, mert tudsz beszélni, még nem vagy okos!”

MorlishVeed.jpg

Morlish Veed, Darth Krayt Galaktikus Birodalmának a Régense.

„Újra magamra vállalom azt a feladatott, amit minden Wyyrlok viselt, amíg a mesterünk sztázisban pihen—mint Krayt nagyurunk hangja és a Sith Rend régense.”
III. Darth Wyyrlok

A régens egy olyan rang volt, amit egy uralkodó átmeneti hiánya során viselt egy személy egy monarchiában, nevezetesen Ord Cestus esetében, és Kallos Sook, a Naboo-i herceg városállamban, Kaadaraban.

Az Egy Sith esetében, különböző Chagrian Sith nagyurak, a mindenkori Darth Wyyrlok, viselte a címet, amíg Darth Krayt, a Sith sötét nagyura sztázisban volt. A régens a Sötét nagyúr "hangja"ként járt el és parancsolt a nevében. YU 137-ben, a harmadik Wyyrlok irányította az Egy Sithet, mint régens, miután megölte a Sötét nagyurat Had Abbadonon.

A régens címet kapta meg szintén Morlish Veed főadmirális, miután elfogadta, hogy Darth Wyyrlok nevében járjon el és legyen a Galaktikus Birodalom nyilvános arca. Miután Darth Wyyrlok meghalt az egykori mestere kezei által, Darth Krayt visszavette az Egy Sith és a Birodalom irányítását magához. Az első hivatalos lépése volt, hogy Veedet visszavonta a régens pozíciójából.

Megjelenések

Források

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki