Fandom

Prosecutor

2 733pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Prosecutor Acclamator I-osztályú rohamhajó volt a Köztársasági Flottában szolgált a Klón Háborúk alatt.

Történet

A Geonosisi csata

Martz kapitány parancsnoksága alatt a Prosecutor részt vett a Geonosisi csatában. Amikor a Delta Osztag klónkommandósai sikeresen szabotáltak egy Lucrehulk-osztályú maghajót, a Prosecutor küldött egy LAAT/it, hogy kimenekítse a Delta Osztagot. Miután ez sikerült a hajó oldalán tátongó törésen keresztül, a Delta Osztag visszatért a Prosecutorra.

Elfogás

A Geonosisi csata után a Prosecutor azt a feladatot kapta, hogy őrizze a kereskedelmi útvonalakat a Korélia szektorban. A küldetésük teljesítése közben, a hajó legénysége elfogott egy fontos szeparatista üzenetet. Az üzenetet később megszerezték a trandoshanok, és átszálltak a Prosecutorra. A klónok nagy részét megölték a betolakodók, a megmaradtaknak viszont sikerült megakadályozniuk, hogy teljesen az uralmuk alá hajtsák a hajót. Miután két hétig nem vették föl a kapcsolatot a köztársasággal, odaküldték a Delta Osztagot, hogy vizsgálja ki a helyzetet.

Megjelenés(ek)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki