Fandom

Predator-osztályú vadász

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Predator-osztályú vadász, szövetségi csúfnevén szemgolyó, a Sienar Fleet Systems által gyártott csillagvadász volt, amelyet az új Galaktikus Birodalom használt YU 130-tól.

Karakterisztika

A régi TIE elfogóvadászok útodjaként a Predator-osztályú vadász továbbra is jól irányítható és erősen felfegyverzett volt, de a korábbi TIE-kkel ellentétben hiperhajóművel szerelték fel és pengeszerű szárnyai védőpajzsot tudtak generálni. A chiss karomhajókhoz hasonlóan, ezek a szárnyak is számos pozicióba voltak állíthatóak, mely megnövelte a vadász manőverezhetőségét. Dokkoláskor teljesen vissza lehetett őket húzni.

Azokat Predator-osztályú vadászokat, melyek TIE-szerű pilótafülkét tartalmaztak az osztagparancsnokok irányították. A többi pilóta fülkéjét egy visszintes léc osztotta ketté.

Történet

YU 130-ban Rulf Yage moff vetette be őket a Sithek által támogatott támadásban az ossusi Jedi Akadémia ellen.

A birodalmi lovagok szintén Predator-osztályú vadászokkal repültek. YU 137-ben Antares Draco és Ganner Krieg két ilyen vadásszal repült a Vendaxara, hogy megmentse Marasiah Fel hercegnőt a Sithektől.

A Külső Perem Harmadik Flottája ezeket a vadászokat használta a daci csatában.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki