Fandom

Pors Tonith

2 735pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Tonith JT.jpg
Pors Tonith
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Muunilinst

Fizikai jellemzők
Faj

Muun

Nem

Hím

Magasság

Több, mint két méter

Hajszín

Nincs

Szemszín

Fekete

Korszak(ok)

A Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Pors Tonith egy muun admirális volt a Muunilinst bolygóról.

Életrajz

A Tonith család tagjaként eredetileg közgazdász volt mielőtt a hadseregbe lépett volna.

Ő volt a vezetője a szeparatista erőknek, amik megtámadták a Praesitlynt, egy létfontosságú kommunikációs központot Coruscant és sok Magvilág számára.

Tonith egy tömeges erőt küldött a bolygóra, gyorsan lerohanva a helyi védelmi erőket. A bolygó szeparatista kézen maradt, míg egy viszontválasz nem érkezett a megerősített köztársasági csapatoktól Anakin Skywalker és Nejaa Halcyon jedi tábornokok vezetésével.

Pors Tonith rettentően hitt saját hadi géniuszában és pozíciójában, mint Dooku gróf kedvenc szolgálója, bár ezek közül a legtöbb csak a muun önámítás része volt. Úgy tűnt, hogy nagyfokú taktikai képességei voltak, miután elpusztította a bolygó őrségét egy fejlesztett csapattal, mielőtt a fő hadtesttel landolt volna mögöttük, így bekerítve őket, és majdnem elpusztítva mindannyiukat. Ugyanakkor kevesebbet tudott felmutatni a Szabadság Fiai erői ellen, hiszen teljes erővel próbálta őket lerohanni, bár ezt Dooku parancsolta neki, amely ellen tiltakozott is. Bár a támadása miatt nagy veszteségeket szenvedett, így is képes volt állni a klónkatona erők ellentámadását, tank droidokat és földalatti bunkereket használt, hogy megóvja a droidjait a tüzérségtől.

Anakin Skywalker később foglyul ejtette Pors Tonith-t egy támadásban, ami először öngyilkosnak tűnt, miután a muun felkészült, hogy megölje a túszait.

Személyiség és jellem

Pors Tonith imádta a dianoga teát.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki