Fandom

Phasma

2 744pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
ÉbredőErőmagyarlogó.jpg

„Feltámadt egy ősi erő. Érezted?”
Vigyázz! Egy a szócikk spoilereket tartalmaz a Csillagok háborúja VII: Az ébredő Erőből. Ha nem akarsz spoilereket megtudni a filmről, ne olvass tovább!

Phasma százados volt az Első Rendben. A Rendet és a Starkiller bázist vezető nem hivatalos hármas egyik tagjaként ő vezette a Rend rohamosztagosait. Phasma Kylo Ren és Hux tábornok mellett szolgált az Első Rend és az Ellenállás közötti háborúban, harminc évvel az endori csata után.

Felszerelés

Phasma páncélja olyan krómmal volt bevonva, amely egykoron Palpatine császár egyik nabooi csillaghajóját borította. Bár a csiszolt páncél nem eresztett át káros sugárzást, a króm bevonat inkább a dicső múlt jelképe volt, mintsem hogy védelemre szolgált volna. Phasma úgy gondolta, hogy a páncél mögött nem számít a katona neme, hanem a hűség és a képesség a fontos.[1]

Phasma az Első Rend egyik szabványos parancsnoki köpenyét is viselte az Első Rend hagyományos fekete és vörös színben. Kedvenc fegyvere egy ugyancsak króm bevonatú Sonn-Blas F-11D sugárvető volt.[1]

Személyiség

Phasma szenvedélyesen hű volt az Első Rendhez.[2][3] Úgy tartotta, hogy minden rohamosztagos a Rendhez mint egészhez, és nem egy-egy személyhes vagy csoporthoz kell hogy hűséges legyen. Phasma saját magát és rohamosztagosait Snoke legfőbb vezér akarata kiterjesztésének tekintette.[4] Phasma ezenfelül titokban úgy vélte, hogy a politikusok beavatkozása katonai ügyekben a Birodalom korában a birodalmi hadsereg meggyengüléséhez vezetett. Éppen ezért Phasma hitte, hogy a politikának semmi keresnivalója a rohamosztagosai kiképzésében, és saját maga próbálta bebiztosítani, hogy rohamosztagos csak a legjobb képességekkel rendelkező katona lehessen.[1]

Hivatkozások

  1. ^ 1,0 1,1 1,2 Star Wars: Az ébredő Erő - Képes útmutató
  2. Csillagok háborúja VII: Az ébredő Erő
  3. StarWars.com adatbázis:Phasma kapitány
  4. Before the Awakening

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki