Fandom

Perem Frakció

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Orn Free Taa által vezetett Perem Frakció egyike volt a két fontos szenátori és képviselői frakciónak a Galaktikus Szenátusban a Galaktikus Köztársaság utolsó éveiben. A frakció egyéb tagjai Mot-Not Rab, Tikkes és Onaconda Farr voltak.

A legtöbbjük nem ember volt, és többségük a Középső Peremből és a Külső Peremből származott, és több különleges érdekeltségű csoport is képviseltette magát, mint a Techno Unió és a Kereskedelmi Szövetség.

Politikailag konzervatívak voltak és a köztársasági kormány hatalmának és befolyásának csökkentése mellett kardoskodtak. A Mag Frakcióval álltak szemben.

A Perem Frakció Finis Valorum főkancellár erős ellenfele volt, és gyorsan kihasználta a gyengeségeit a katasztrofális Eriadui Kereskedelmi Csúcsot követően YE 33-ban. Abban a reményben, hogy megtiltják a számukra hátrányos adózást, Taa egyikük, Mas Amedda megválasztását javasolta alelnöknek.

A következő évben a frakció erős támogatása kellett, hogy Amidala bizalmatlansági indítványa letaszítsa Valorumot a hatalomról, és új választásokat írjanak ki. Taa jelöltje Palpatine volt, annak ellenére, hogy politikailag független volt minden másik frakciótól. A Perem frakció egy szakadár csoportja ennek ellenére Ainlee Teemet támogatta. Ugyanakkor, végül Palpatine győzött.

Taa reménye, hogy Palpatine irányítható, vagy legalábbis kiszámítható lesz, hiábavaló volt. És később hibának is mutatkozott, amikor a főkancellár Mag frakcióhoz közeledett. A szeparatista krízis és a klónok háborúja alatt a Perem Frakció nagy része szeparatista lett, és vagy elhagyta, vagy kitiltották a Szenátusból. Más tagok, mint Taa, Aks Moe és Onaconda Farr támogatták a Hadsereg Felállítási Törtvényt. Ez, továbbá Palpatine szimpátiája a Mag Frakció felé, meggyengítette a Perem Frakciót, Taa és Amedda szövetsége ellenére. A klónok háborúját és az Új Rend megalakulását követően, a nagy gyárak államosítása a Galaktikus Birodalom által és az Emberi Magas Kultúra valószínűleg eltörölték a Perem Frakciót a Birodalmi Szenátusból.

Tagok

Valószínű tagok

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki