Fandom

Párbaj a Rattatakon

2 800pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

LEGENDS.png Ezen szócikk tartalma A Birodalom felemelkedésének kora időkből való.

Előző:

Küldetés a Rattatakra

Következő:

Küldetés a Tatooine-ra

Párbaj a Rattatakon
800px-Dooku Ventress duel.png
Konfliktus:

Klónháborúk

Időpont:

YE 22 (2 hónappal a Geonosisi csata után)

Helyszín:

Rattatak

Végkifejlet:

Sith győzelem

Szembenálló felek

Sötét Jedi

Sith Nagyurak Rendje

Haderők

Asajj Ventress

Darth Tyranus

Veszteségek

Nincsenek

Nincsenek

A Párbaj a Rattatakon a Sötét Jedi Asajj Ventress és Dooku gróf között zajlott.

Háttér

Főcikk: Küldetés a Rattatakra

Dooku az Üsthöz utazott, hogy találjon egy orgyilkost a Független Rendszerek Konföderációjába. Asajj Ventress, hogy kivívja elismerését, az Erő és fénykardjai képzett használatával megölt mindenkit az arénában, de ennek ellenére Dooku nem ismerte el, hogy ő egy Sith, mivel a nőben nagy félelmet érzékelt, és szerinte a Sith-ek soha sem félnek. Ventress dühében megpróbálta megölni Dookut, de az Erő-villámokat használva elkábította őt.

A párbaj

Ventress hosszú alvás után tért csak magához. Egy szalonban találta magát, nem messze tőle pedig a fénykardjait is. Ekkor hirtelen rátámadt Doooku. Ventress felugrott, és az Erővel magához ragadta fegyvereit. A párbaj elkezdődött. Mindketten szabadjára engedték a haragjukat, és úgy rontottak egymásnak, végül a gróf kettészelte a nő fénykardjait, és győzött.

Következmény

Darth Sidious hologramja végig figyelemmel kísérte a párbajt, majd belépett a szalonba, hogy megvitassa a nő képességeit Dookuval, és engedélyezte, hogy tanítványává fogadja őt. Miután a gróf átadta Komari Vosa fénykardjait, Ventress a hajójával elindult, hogy végrehajtsa a Sidious által rá bízott feladatot: meg kell ölnie Anakin Skywalkert.

Megjelenések

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki