Fandom

Osarian

2 730pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Osarian egy bolygó volt a Kiterjesztési Régióban, közel a Koréliai Futamhoz. A Rhommamoollal egy rendszerben helyezkedett el, amely egy zord sivatagi bolygó volt. A két bolygó egymás körül keringett, amely egymillió kilóméterre hozta egymáshoz közel őket minden tizedik évben, amely leginkább a két bolygó közötti konfliktus fellángolását eredményezte. A két bolygó hónapokon keresztül rakétatávolságra volt egymástól.

Történelem

Az Osariant kristálytiszta tavak színezték, amelyeket fehér homokos partok vettek körül. Az osarianok gazdagok voltak és a szomszédos Rhommamoolt is irányították. Ezzel szemben a szomszédos Rhommammolon az élet kemény volt az Osariannal összehasonlítva, és még a legalapvetőbbek, így a víz is hiányzott. Az Osariannak egy kis űrflottája volt, de a technológiája főleg a szárazföldre öszpontosult.

YU 25-ben Shunta Osarian Dharrg irányította a bolygót. Az Osarian-Rhommamool konfliktus során Nom Anor egy rakétatámadást rendelt el a fővárosa, Osa-Prime ellen, amikor az Osarian és a Rhommamool légkörei a legközelebb voltak egymáshoz, elpusztítva a várost és politikai konfliktust okozva, amely egy háborút robbantott ki. A Rhommamoolról több rakétát is fellőttek, amelyek több osariani várost is elpusztítottak. Hatalmas vörös termonukleáris felhők vették körül a bolygót valószínűleg osarianiak millióinak kárt okozva.

Később a yuuzhan vong háború idején a Vaslovagok visszaverték az Élet Vörös Lovagjai támadását az Osarianon.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki