Fandom

Ord Ibanna

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Ord Ibanna egy gázóriás volt a Peremvidéken. A bolygón valaha egy tibanna gázt bányászó kolónia volt, ami valamikor a nabooi invázió előtt ürült ki, illetve ez volt a színhelye egy intenzív űrcsatának a Galaktikus Köztársaság és a Sith Birodalom között a nagy galaktikus háború során.

Történelem

A klónok háborúja előtt az Ord Ibanna mellett zajlott egy űrcsata a Galaktikus Köztársaság és a Sith Birodalom kött. A Sith Flotta majdnem teljes egészében elpusztult, és a vezér sith meghalt, de egy Rycus Kilran nevű fiatal flottatiszt átvette a teljes irányítást a kétségbeesett birodalmi csapatok felett és a sitheket gyors és hatékony győzelembe vezette. Ez a tiszt, Rycus Kilran később egy nagymoff lett, miután megmutatta a taktikai zsenialitását és elfoglalta a Coruscantot. Három évezreddel később a klónok háborúja idején a jedi Quinlan Vos és Tholme ezt a bolygót használta találkozásuk helyszínéül. A bolygó akkor néptelenedett el, amikor a Galaktikus Birodalom betiltotta a légifogat-versenyzést.

Légifogat

Az elhagyott bányász platform ellenére (vagy éppen amiatt) az Ord Ibanna légifogat-versenyek színhelye lett. A roncstelep vezető Dethro Glok legalább három pályát épített felhasználva az öreg platformokat. Szerette a versenyek nagy sebességű izgalmait és a pilóták sikolyait, ahogy az alant lévő mélységbe zuhantak. Ez a három légifogat pálya a Törmelék Futam, Dethro Bosszúja és a Mélység volt.

Megjelenések

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki