Fandom

Neyo parancsnok

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
296px-Neyo.jpg
CC-8826 "Neyo"
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Kamino

Fizikai jellemzők
Faj

ember(klón)

Nem

férfi

Magasság

1.83m

Korszak(ok)

Birodalom felemelkedésének kora

Hovatartozás

Galaktikus köztársaság

Köztársasági hadsereg

91.Felderítő hadtest

Galaktikus Birodalom

Császári hadsereg

"Neyo parancsnok (CC-8826) és CT-3423 Stass Allie-t kísérte. A hatvanhatos parancs érvénybe lépése után, a parancsnok célba vette Allie-t és eltalálta a sikló hajtóművét."

-Moff Marcellin Wessel beszámolója Palpatine császárnak

CC-8826, becenevén Neyo egy ARC klón katona volt aki a köztársasági klón hadseregben szolgált a Klónok háborúja idején. Részt vett az Arc harcos Alpha 17-es elit klón parancsnok tréning programon és az új rangja klón marsal parancsnok és egyúttal a 91. Felderítő hadtest főparancsnoka lett. 19 Ye-ben szolgált az öt hónapos ostromban a Saleucami bolygón.

Miután a köztársaság elfoglalta Saleucamit, Neyo és az ő emberei Stass Allie jedi tábornok szolgálatában álltak és a maradék szeparatista erőket próbálták megsemmisíteni. De eközben Neyo megkapta a 66-os parancsot, így Allie-t a köztársaság ellenségének nyilvánították. Neyo és CT-3423 tüzet nyitott a semmit sem sejtő jedire, aki életét vesztette a heves lézer tűz közepette.

Nemsokkal a 66-os parancs után a köztársaság Birodalommá alakult át. Neyo megtartotta a rangját és az új Császári hadseregben szolgált tovább.

Életrajz

A CC-8826-os egységet a Kaminon klónozták, a Mandalore-i fejvadász Jango Fettből. Neyo beiratkozott az ARC harcos Alpha-17-es képzési programba. A program célja egy új elit osztag kifejlesztése a droid hadsereg ellen. Ebben a programban a résztvevőknek kezdtek kialakulni a személyiségeik. A program része a sejtmódosítás volt. Egy úgynevezett Alpha-orthodox programot ültettek a sejtjeikbe amely több önállóságot engedett meg nekik.

Az Alpha-17-es program végén Neyo az elsők között végzett, ezért megkapta a klón marsal parancsnok rangot és a 91.Felderítő hadtest főparancsnokává tették meg. Neyo is mint minden parancsnok szoros kapcsolatot tartott fenn a társaival, közülük is a legjobban Bacara parancsnokkal.

Missziók a Klón háborúk idején

Images3.jpg

Neyo a Jedi templom kommunikációs szobályában.

YE-20-ban Neyo kísérte a Jedi templomba Wac-47-et aki a 91.Felderítő hadtestben szolgált. A küldetésre rajta kívül még 4 Asztro droid jött:M5-BZ, QT-KT, R2-D2 és U9-C4. A küldetés parancsnoka Meebur Gascon lett a zilkin fajból. A küldetés célja az volt, hogy ellopják a szeparatistáktól titkosító mudult. Neyo később részt vett a köztársasági stratégiai konferncián a Valor űrállomáson a Carida rendszerben. A tárgyaláson ott volt Mace Windu, Obi-Wan Kenobi Anakin Skywalker és Tarkin admirális. Neyon kívül még Wolffe parancsnok és Cody parancsok is jelen voltak. A szeparatisták egy elfoglalt Jedi cirkálóval akarták felrobbantani az űrállomást, de Meebur Gascon és a D-osztag még idejében felrobbantották a hajót.

A peremvidéki ostromok és a 66-os parancs

250px-91st Recon Corps.jpg

Neyo parancsnok és egy katonája lőni készülnek Stass Allie jedi mesterre.

YE-19-ben a külső perem ostromainál Neyo és a 91. Felderítő hadtest Oppo Rancisis jedi tábornok parancsnoksága alatt álltak. A szeparatisták veresége után Neyo és az emberei maradtak a míg a többi zászlóalj a többi ostromba ment segítkezni. Stass Allie jedi mester kapta a feladatot, hogy morgukai ellenállást leverje.

Neyo és az embere CT-3423 éppen egy felderítési feladatot láttak el mikor hívás érkezett Palpatine főkancellártól és parancsba kapta, hogy teljesítse a 66-os parancsot. Neyo azonnal sajnálat nélkül végrehajtotta a feladatát.

A 66-os parancs után Palpatine kikiáltotta a Galaktikus Birodalmat, és császárrá koronázta magát. Neyo megtartotta a parancsnoki rangját, de már az új Császári hadseregbe szolgált.

Személyiség és jellemvonások

Neyo egy fagyos természetű de lojális klón volt. Teljesített minden parancsot amit csak adtak neki. Amikor palpatine parancsot adott Stass Allie megölésére egy másodpercig nem tétovázott. Kezdetben az alap klón program nem tette lehetővé számára az érzéseket és a teljes körű önállóságot, de miután az Alpha-7-es programban részt vett saját személyiséget kapott. Így lett a beceneve Neyo.

Felszerelés

Commander Neyo's Face TCW.jpg

Neyo a második fázisú klón páncélban.

Neyo második fázisú klón páncélt viselt hasonlót mint amilyet a klón bérgyikosok viselnek a GAR-ból. Neyo páncélján a 91.Felderítő hadtest szimbóluma látható. Az első az ARC típusú sisakján, a második a mellvértjén a harmadik és a negyedik pedig a jobb combján és a karján található.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki