Fandom

Nat Secura

2 734pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Nat Secura.jpg
Nat Secura
Életrajzi információk
Szülőbolygó

Ryloth

Fizikai jellemzők
Faj

Twi'lek

Nem

Hím

Szemszín

mogyoróbarna

Bőrszín

kék

Korszak(ok)
Hovatartozás

Secura klán

Nat Secura Aayla Secura jedi lovag unokatestvére és Lon Secura fia volt. Ő volt a Secura klán örököse.

Életrajz

YE 30-ban Securat elrabolta két morgukai Kh'aris Fenn megbízásából. A Kh'aris erőd börtönébe zárták Tholme jedi mester társaságában, aki megpróbálta kiszabadítani a fiatal twi'leket. Amikor a kínzódroid, AX/RX-nek megparancsolták, hogy végezze ki mindkét foglyot, Tholme megtámadta a droidot, és egy másik jedi, Aayla Secura belépett a cellába és levágta a droid fejét. Tholme társaságában biztonságosan hagyta el az erődöt, míg Secura jedi segített mesterének, Quinlan Vosnak legyőznie a nikto morgukaiokat.

Amikor Bib Fortuna visszatért a Rylothra, hogy bosszút álljon a népén, Secura súlyosan megsérült, főleg a lekkuja, ami miatt nem tudott twi'leki nyelven beszélni. Az anyja megfenyítette Bibet, de végül az megölte, majd Bib gondoskodott róla és elvitte a Rylothról.

Később, amikor idősebb lett, Bib Fortuna Jabba palotájában tartotta Securat. Hogy megóvja a rancortól, Fortuna rávette a b'omarr szerzeteseket, hogy vegyék ki Secura agyát. Secura élettelen testével megetették a rancort, míg angya biztonságosan be volt zárva egy b'omarr szerzetes pókjáróban.

Hamarosan Secura elkezdett megőrülni, mivel nem volt felkészülve, az új életformájára. A szerzetesek figyelmeztették Fortunat, ha nem talál egy új testet Securanak rövid időn belül, akkor az megőrül és meghal. Fortuna azt tervezte, hogy olyan klónozókat talál, akik új testet gyártanak Securanak. Addig is, Secura a carbonitba fagyasztott Han Solo testét akarta használni, és a barátja elkezdett egy tervet kiötleni, hogyan lophatja el a testet Jabba Desilijic Tiure orra alól. Ugyanakkor a tervek összeomlottak, amikor Solo és barátai elszöktek Jabba marka közül. Secura az agyjárójában maradt a b'omarr szerzetesek több új tagjával, köztük Fortunaval. Segített Fortunanak, hogy hozzászokjon az agyjárójához, és később együttesen szöktek el a palotából.

Megjelenések

Egyéb nyelvek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki