FANDOM

Mira1.jpg
Mira
Életrajzi információk
Elhunyt

YE 22, Ruul

Fizikai jellemzők
Faj

Fél-ember

Nem

Hajszín

Vörös

Szemszín

Barna

Korszak(ok)
Hovatartozás
Mester(ek)

Sora Bulq

„Én... és azok, akikkel beszéltem úgy hisszük, hiba erre a háborúra hallgatni. A Szövetségben vannak, akik csak panaszkodnak. Állítsuk meg a háborút és tárgyaljunk.”
―Mira[forrás]

Mira egy, a klónok háborúja alatt élő, fél-ember Jedi lovag volt.

Életrajz

757px-BvV.jpg

Mira fentről szemléli a Sora Bulq és Asajj Ventress közti "párbajt".

Mira Sora Bulq korábbi padawanja volt, aki nem különösebben volt gyakorlott fénykard forgatásban. A klónok háborúja alatt őt választották annak a Jedi-csoport képviselőjének, akik ellenezték a háborút, így ő is ott volt a Sora Bulq és Mace Windu közötti konferencián a Ruulon.

Amikor Dooku gróf tanítványa, Asajj Ventress lesből rátámadt Bulqra, Mira nem fedezte fel a csalást, hogy ő is a szeparatisták oldalán áll, és volt mestere segítségére sietett, de a párbaj közben Ventress megölte.

Sora Bulq maga engedte a birtokára Ventresst, hogy a támadást a Jedi Rendre kenje és hogy Mace Windut vádolja meg társai előtt Mira halálával.

A színfalak mögött

Mira idézete, miszerint "Hiba erre a háborúra hallgatni.", szóról szóra ugyanaz, mint amit Padmé Amidala mondott a Sith-ek bosszújában.

Mira valószínűleg a theelin fajba tartozott, legalábbis sápadt bőre és az arcán található pontok erre utalnak.

Megjelenések

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki